לאחר כשבועיים של חיפושים, אותרו הלילה (ראשון) גופותיהן של פרחיה סרוסי ולילי פרג בנכס השייך לגיל פרג, בנה של סרוסי שנעצר על ידי המשטרה המקומית, כך לפי מקור ארגנטיני בכיר שצוטט בעיתון "אל סול". מאוחר יותר אישרה המשטרה המקומית כי הגופות אותרו בפינת החצר של הבן, כשהן קבורות בעומק של כמטר וחצי בתוך האדמה. 



פרג, בנה של פירחיה שנעדרת מאז ה-11 לינואר כמו גם אחותה לילי, הוא כעת "החשוד העיקרי והיחידי" ברצח השתיים, כך על פי דיווח באתר "UNO", שעדכן גם על מעצרו של פרג אמש בידי הרשויות בעיר מנדוסה. לפי הדיווחים במדינה, במשטרה המקומית חושדים שהיו לו כוונות לעזוב את העיר בטרם נתפס.



על פי התקשורת בארגנטינה, עד יום שישי האחרון היה פרג עד רגיל בתיק, אולם החשד נגדו התחזק לאחר שהגיעו תוצאות בדיקת מעבדה של דגימת דם שנמצא על חולצתו, בנוסף לשערות ואף סיגריה שנמצאו בין חפציו - כולם תואמים ככל הנראה לדגימות DNA של האם.
 

מקורות המקורבים לחקירה הצביעו על כך שראיות הקושרות את פרג להיעלמותן של שתי הנשים הן חזקות, אולם עקב היעלמותן של שתי הנשים, הפרטים המלאים עדיין לא ידועים.

יש לציין, כי פרג נעצר על פי צו של התובעת האמונה על החקירה, קלאודיה ריוס. כזכור, בחיפוש בביתו של פרג נמצאו כלי נשק רבים, תחמושת וסכום רב במזומן, כמו גם חיות מתות בחצר הבית. פרג הוא גם האיש האחרון שראה את שתי הנעדרות - ובעדותו במשטרה טען כי ליווה את שתיהן לתחנת אוטובוס לאחר שביקרו אותו בביתו.