יו"ר חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, הותקף החל מהבוקר (רביעי) מצדה הימני של המפה הפוליטית, לאחר שדיבר בראיון לידיעות אחרונות על ההתנתקות ועל כך שישראל לא צריכה לשלוט בעם אחר. לאחר שנתניהו תקף אותו מוקדם יותר, וטען כי "אבו מאזן מרוצה" מדבריו, השיב לו גנץ בתקיפות כי "גירשת יהודים. שילמת פרוטקשן לחמאס. זמנך עבר - אנחנו ממשיכים". להודעתו של גנץ צורפה תמונה של נתניהו לוחץ את ידו של ערפאת. 




מוקדם יותר, תקף ראש הממשלה את דברי גנץ בראיון ואמר כי "הצרה היא שגם אבו מאזן מרוצה, כי בני גנץ אמר היום שהוא יבצע התנתקות שנייה ביהודה ושומרון ואבו מאזן איחל לו הצלחה בבחירות. לכן אנחנו חייבים ללכת יחד, לנצח את הבחירות האלה ולמנוע את זה. זוהי התמצית האמתית של הבחירות: ממשלת שמאל בראשות בני גנץ, או ממשלת ליכוד בראשותי".


נתניהו גם הביע בפני מקורביו את שביעות רצונו מתוצאות הפריימריז בליכוד ואמר כי "אני מאוד מאוד מרוצה כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה, מרשימה, טובה לישראל. הם גם הצביעו בעד ההצעה שלי". 

על רקע העימות המתוקשר בין נתניהו לשר לשעבר גדעון סער, שתפס את המקום הרביעי ברשימת הליכוד, גורם בסביבתו של ראש הממשלה אומר כי "נתניהו לא רצה את גדעון סער במקום הראשון - והצליח".
 
"ראש הממשלה הגדיר שלושה יעדים", נאמר בסביבת נתניהו, "רשימה חזקה ואיכותית. שגדעון סער לא יעמוד בראש הרשימה. שהצעתו לשיריונים תתקבל ברוב גדול. כל היעדים האלה הושגו בהצלחה".

גדעון סער מצביע בפריימריז. צילום: אבשלום ששוני


סער כתב בחשבון הפייסבוק שלו מוקדם יותר היום: "בתום מערכת בחירות קשה ומאתגרת אני מבקש להודות לחברי הליכוד על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד. אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר. אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי – לאין שיעור אף יותר מהפעמיים בהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר. 

הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית וחברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצויינת, ממלכתית ועשירה בנסיון ובכשרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות. מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען נצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל".

כזכור, לאורך כל הימים האחרונים ניסה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהצביע אף הוא עם רעייתו בקלפי מיוחדת ליד ביתם, כי הוא לא חוזר בו מביקורתו נגד סער.