לאחר תקופת שקט ארוכה, מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, שב לנאום. נסראללה נאם היום (שבת), במסגרת "יום זיכרון השאהידים" של הארגון, ואיים על ישראל כי ארגונו התחזק צבאית ומוכן לעימות מול ישראל. במהלך הנאום תקף נסראללה את ישראל, את ארצות הברית ואת מדינות ערב שהשתתפו בוועידת ורשה, והאשים את משתתפות הוועידה בקנוניה נגד איראן וארגונו. עוד התייחס נסראללה לדוח האלוף בריק ולדוח ועדות המשנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שהביעו ספק ביכולתו של צה"ל לנהל מלחמת יבשה, וטען כי דוחות אלה הם סימן של חולשה ישראלית.



נסראללה פתח את דבריו והתייחס להתעצמות הארגון, לכאורה, החל מיציאת ישראל מדרום לבנון בשנת 2000. נסראללה טען כי כל כוחו של כל פלג של חיזבאללה כיום חזק יותר מכוחו של הארגון כולו לפני 20 שנה. "ישנן שיחות בתוך צבא האויב הישראלי שאין לו את היכולת להיכנס למלחמה חדשה, במיוחד על הקרקע. זוהי התגובה לכל מי שמפחיד את האנשים כאן ממלחמה עתידית. הציונים אינם בוטחים בצבא שלהם אך אנחנו בוטחים בהתנגדות שלנו. הם בטוחים שההתנגדות מסוגלת לכבוש את הגליל ואינם בטוחים שהצבא שלהם מסוגל לכבוש את דרום לבנון", אמר נסראללה.



בנוגע למדינות ערב שהשתתפו בוועידת ורשה, טען נסראללה כי מדובר במדינות שכופרות באסלאם בעד בצע כסף. "קבוצות התכפירים (הכופרים, י.א.) וכל משטרי המפרץ הם כלים בידי ארצות הברית וישראל" אמר נסראללה והוסיף, "הם חושבים שסוד הכוח הוא בנשק ובכסף, וחושבים שהם מחלישים אותנו אם יטילו עלינו סנקציות או ימנעו הגעת נשק אלינו. אך כל דבר שעושות ארצות הברית וישראל והכלים שלהן באזור - מחזק את ההתנגדות".



"ועידת ורשה יועדה לגייס כוחות למלחמה נגד איראן, נתניהו טעה בלשונו והודיע על כך", אמר נסראללה תוך שהוא מתייחס לציוץ שגוי שפרסמה לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. "השאלה אם ארצות הברית רוצה ויכולה לצאת למלחמה נגד איראן? התגובה על הסנקציות של טראמפ היא יציאת מיליוני איראנים לרחובות", הוא הוסיף. "הדאגה היא על פלסטין והעם שלה, ולכן יש להזכיר לעמים הערבים והאסלאמיים שלנו בצורך לצאת נגד הנורמליזציה. הוועידה בוורשה מראה את האמת מאחורי המלחמה בתימן. אין מלחמה שיעית-סונית אלא מלחמה ישראלית-אמריקאית על תימן והעם שלה", טען נסראללה. 



נסראללה גם תקף את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ואת התבטאויותיו האחרונות בנוגע למעורבותו של הארגון בוונצואלה ותפקידה של ארה"ב בחיסול דאעש. "יש צביעות גדולה בעניין חיסול דאעש, וטראמפ הצבוע הגדול - יכריז על חיסול דאעש היום", אמר נסראללה והוסיף כי "אין שחר לטענות ארצות הברית שיש לנו חוליות בוונצואלה או באף מקום בדרום אמריקה".