אומנם אין מערכות יחסים שאין בהן סודות, אבל יש אנשים שמסתירים מבני זוגם מידע משמעותי שיכול לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה. על כך יוכל להעיד גבר מבריטניה, שאיבד ביום אחד את משפחתו כשגילה על חייה הסודיים של בת הזוג שלו. הגבר האלמוני בן ה-31 סיפר שפגש את חברתו לפני שנתיים, והשניים התאהבו מיד.

הוא בטח בה לחלוטין, ולא חשד כשהיא אמרה לו שהיא עסוקה רוב הזמן, וגם העובדה שהיא גרה רחוק לא הפריע לקשר שלהם להתפתח. "היא סיפרה לי שאין לה הרבה זמן להיפגש איתי כי היא עובדת כאחות, מה שאומר שהיא צריכה לעבוד הרבה שעות. אבל הצלחנו למצוא זמן, ופעם בחודש גם היינו מבלים יחד את סופי השבוע", סיפר הגבר האלמוני ל"סאן הבריטי". לדבריו, "חיי המין שלנו הם הטובים ביותר שהיו לי, ואת רוב הזמן שלנו נהגנו להעביר במיטה".
 

במשך זמן מה הכל התנהל על מי מנוחות, עד שיום אחד הוא גילה שהשניים עומדים להפוך למשפחה: "קצת לפני שחגגנו שנה, היא אמרה שהיא צריכה לדבר איתי בדחיפות. דאגתי שמשהו לא בסדר, חששתי מכל מיני תרחישים אפשריים. אבל כשנפגשנו היא סיפרה לי שהיא בהריון, הייתי מאושר, וכשהיא הבינה את זה גם היא שמחה".



סיפרה שהיא נשואה אך נשבעה שהתינוק שלו. אילוסטרציה: אינגאימג
סיפרה שהיא נשואה אך נשבעה שהתינוק שלו. אילוסטרציה: אינגאימג

 
בשל הנסיבות, הוא הציע לה שהם יעברו לגור יחד והיא ענתה בחיוב: "החלטנו שברגע שייוולד התינוק, נעבור לגור יחד ליד מקום עבודתה, כדי שאוכל לעזור לטפל בתינוק". לדבריו, הכל התנהל כמתוכנן, ולפני שלושה חודשים הם אף שכרו כבר דירה, אך אז הגיעו בשורות לא צפויות. 

"יום אחד היא הפילה עלי פצצה, וסיפרה לי שהיא נשואה. הייתי בהלם", הסביר, "אם לא די בכך, מסתבר שבעלה טען שהתינוק שלו. היא נשבעה לי שלא קיימה יחסי מין עם בעלה סביב התאריך שהיא נכנסה בו להריון, והאמנתי לה. אבל בדיקות הדנ"א הראו שבעלה הוא אכן האבא של התינוק".

אבל זה לא נגמר בזה, ובת הזוג התעקשה שהיא רוצה שהשניים יישארו יחד: "היא אמרה שהיא רוצה שנמשיך להיות יחד, שנהיה משפחה ושיהיה לנו עתיד משותף". נכון לעכשיו, הגבר המתוסבך הודה שהוא ממש לא יודע מה לעשות, ושהוא "כבר לא בטוח בנוגע לרגשות שלי כלפיה עכשיו".