אם אי פעם תגלו שבני הזוג שלכם מנהלים רומן, תזכרו עד כמה יש לכם מזל שהם לפחות לא עשו זאת עם אחד ההורים שלכם. זה אומנם נשמע מבחיל מידי בכדי להיות אמיתי, אבל זה בדיוק מה שקרה לליסה ווגסטף בת ה-31, והיא גילתה זאת בדרך הכי נוראית שאפשר לדמיין. למרבה המזל, היא שרדה כדי לספר על זה.



כשליסה פגשה את בן זוגה לשעבר סאם, הוא נראה כמו הגבר המושלם. הוא לא נבהל כשהיא סיפרה לו שהיא אם לשני ילדים וגם לא כשהיא אמרה לו בדייט ראשון שהיא בהריון. השניים התאהבו במהירות שיא ותוך שבוע בלבד ליסה הכירה לסאם את אמא שלה, רגע שהיא כנראה תצטער עליו לשארית חייה.  "העובדה שאמא שלי חיבבה אותו הייתה חשובה לי מאוד, ואחרי שראיתי שהוא מעולה גם עם ילדי עברנו לגור יחד", היא סיפרה ל"סאן" הבריטי.



סאם המשיך להפגין התנהגות מופתית, ולאחר הלידה ביקש ששמו יופיע בתעודת הלידה: "הוא אמר שהוא רוצה להיות אבא שלו באופן רשמי. ידעתי שהוא יהיה אבא נהדר, הוא אמר שאנחנו המשפחה שלו". הקשר החזיק מעמד כשלוש שנים, שלדבריה של ליסה היו כמעט מושלמות.


ליסה וסאם בזמנים טובים יותר. צילום מסך
ליסה וסאם בזמנים טובים יותר. צילום מסך

 
ככל שעבר הזמן, גם הקשר בין סאם לבין אמא של ליסה הלך והתחזק, אך היא לא חשדה בדבר: "היא הייתה החברה הכי טובה שלי, אז שמחתי ששלושתנו התחלנו לבלות יחד. גם כשראיתי שהוא מתכתב עם אמא שלי כשהיינו בחופשה רומנטית לא דאגתי". כשהם חזרו, היא אפילו חיבקה את אמה והודתה לה על העזרה.
אבל שבועות ספורים לאחר מכן, אימה בישרה לה חדשות קשות: "אמא שלי אמרה שהיא עוזבת את אבא שלי כי היא פגשה מישהו אחר", אבל היא סרבה לספר לליסה את מי היא פגשה. כשהיא ראתה את האדישות בה סאם מגיב לחדשות האלו, היא התחילה לחשוד: "משהו לא הסתדר לי, הייתי חייבת לגלות את האמת על גבר המסתורין של אימי".

היא התחילה בבדיקת חשבון הפייסבוק של אמה, ולא תארה לעצמה שזה יהיה הרגע שישנה את חייה לעד. "הייתי חייבת לדעת את האמת. אבל שום דבר לא הכין אותי למה שמצאתי", סיפרה ליסה על הגילוי המזוויע. "כשנכנסתי להודעות שלה בפייסבוק הרגשתי מחנק בגרון. היא כתבה לסאם 'אני אוהבת אותך'. הרגשתי בחילה בעודי עוברת על ההתכתבות ביניהם, והבנתי שהם ניהלו רומן במשך חודשים רבים".
 
אמה של ליסה. צילום מסך
אמה של ליסה. צילום מסך

  
אם לא די בכך, היא הבינה מההתכתבו מה אמא שלה באמת עשתה כששמרה על ילדיה: "היא שלחה לו תמונות עירום בזמן שהיינו בחופשה הרומנטית שלנו. היא צילמה אותם בבית שלי, בזמן שעשתה בייביסיטר על הילדים שלי". היא כמובן מיד התעמתה עם סאם ועם אימה, אבל למרות כל הראיות הם הכחישו הכל. עם זאת, ימים ספורים לאחר מכן עברו לגור יחד. 

שנה לאחר האירוע הדרמטי, ליסה הצליחה לאסוף את השברים ומצאה בן זוג חדש. אבל היא מודע שהיא לא יכולה לשכוח את הרגעים הקשים שהייתה צריכה לבשר לילדיה מה קרה: "הרגשתי מושפלת שהייתי צריכה להסביר לילדים שלי למה סבתא ואבא לא יבואו יותר. אומרים שצריך לשמור דברים בתוך המשפחה, אבל בחיים לא דמיינתי לעצמי שאמא שלי תגנוב לי את החבר".