יפית (שם בדוי) שהתלוננה כי הותקפה על ידי השף רפי כהן הגיבה הבוקר (חמישי) ב-103FM לזיכויו במשפט. בראיון לתוכניתם של ברהנו טגניה וגלעד שלמור, המתלוננת סיפרה כי בעת ויכוח בכביש כהן "תפס אותה בידה ונתן גז" עם רכבו, מה שגרם לה ליפול על הרצפה בעודה בהריון, ולעיני בתה בת הארבע.  

"אתמול בבוקר התקשרו אליי ובישרו לי את הבשורה והייתי בשוק, אך גם לא הייתי מופתעת. בן אדם כזה, עם הקשרים שלו, ומדינה עם שופטים כמו שיש לנו - אני לא חושבת שאפשר היה לצפות לדבר אחר", אמרה יפית.
"היה מה שהיה. אני נתקעתי בצד של הכביש, והאוטו שלי היה קצת על המדרכה", סיפרה. "בעלי נעמד ליד האוטו שלי כדי להתניע אותו, והוא הגיע מאחורינו וביקש להזיז את האוטו. הסברנו לו שאנחנו מנסים להניע את האוטו והוא אמר שזה לא מעניין אותו, ושזה המקום שלו. זה קרה בנווה צדק בתל אביב. אני לא ידעתי מי הבן אדם הזה בכלל, למרות שאכלתי כמה פעמים במסעדה שלו. הייתי בחודש השמיני".

 

"נכנסתי לרכב ובאותו רגע שניסיתי להזיז את הרכב הוא התחיל לדפוק את הרכב שלנו עם הרכב שלו. בעלי שאל מה הוא עושה ואז הוא חיפש משהו בתא הכפפות והשף אמר לו: 'אתה לא יודע מי אני, אל תתעסק איתי'. בשלב זה התקשרתי למשטרה", הוסיפה המתלוננת. 

"בעלי הבין שאין עם למי לדבר והזיז את הרכב. ברגע שהוא נסע קדימה עם הרכב, עמדתי ליד רפי כהן והחזקתי את הפלאפון שלי ואת ספר הרכב, ואמרתי לו שהוא חרא של בן אדם", אמרה יפית. "הוא תפס לי את היד ונתן גז עם האוטו והתחיל להגביר את המהירות, ואז הוא הפיל אותי על הרצפה כשאני בהריון. עברתי שעות נוראיות בבית החולים ולא הפסקתי לבכות. לא יכולתי לקום לבד. בגלל האשפוז, ביטלנו את חגיגת יום ההולדת של הילדה בת ה-4 שלנו. בכיתי". 

"השוטרים הגיעו ולקחו עדות, ואמרתי להם בדיוק את מה שאמרתי לכם. אני לא רציתי לנסוע באמבולנס כי הבת שלי הייתה שם ולא רציתי שהיא תראה את זה. השוטרים הגיעו וכמובן שבעלי הזיז את האוטו. היה עימות ביני לבינו בחדר החקירות ואמרתי את אותם דברים", סיכמה.