כשעושים אותו נכון, סקס עושה לאנשים רק טוב, בנוסף להרבה מאוד יתרונות בריאותיים למי שעוסקים בו בקביעות. יחד עם זאת, אם יוצא לכם לקרוא את מדור "בין החדשות" של "מעריב אונליין" מידי פעם, אתם בטח יודעים שיש אנשים שהמזל לא האיר להם פנים, והם מוצאים את מותם במהלך האקט. כך קרה למשל לג'ומנטרי, צעירה מהאי האינדונזי ג'אווה, שלטענת משפחתה מתה במהלך סקס עם בעלה בגלל איבר המין הענק שלו.



אביה של האישה, נדי, מצא אותה לפני שבועיים ללא רוח חיים במיטה, בביתה שבעיר פרובולינגו. הגבר בן ה-55 הזעיק מיד את המשטרה, וביקש מהם לעצור את בעלה, באשאה, בטענה שהוא זה שגרם למותה באמצעות האיבר המוגזם שלו. למרבה הפלא, המשטרה בדקה את הנושא ברצינות רבה, ובאשה נעצר בחשד להריגתה.



במהלך חקירתו, הוא התבקש להפשיל מכנסיים ולהראות את האיבר לשוטרים, לבכירים בעיר ולמשפחת המנוחה. אולם, לאחר הבדיקה המביכה, נקבע שאין שום סיכוי שבאשה גרם למותה של ג'ומנטרי. "אחרי שהבטנו בעצמנו באיבר המין שנטען שהוא ענקי, התברר שהוא היה בגודל ממוצע לאדם אסיאתי", סיפר ראש מחלקת החקירות של משטרת פרובולינגו לעיתון מקומי. לדבריו, "באותו הרגע, נדי ביטל את האישומים נגד באשה והם התנצלו זה בפני זה".



אז מה כן גרם למותה של האישה האומללה? לאחר בדיקות נוספות, נקבע שהיא מתה מהתקף אפילפטי חריף שעברה בשנתה. משפחתה נאלצה לקבל את ההסבר הזה, שהיה די הגיוני נוכח העובדה שג'ומנטרי סובלת מהמחלה מאז הייתה בת 14.