גם לכם קורה לפעמים שאתם מתגעגעים אל האקסים שלכם? אם כן, אז בוודאי תשמחו לדעת שאתם לא לבד וזה לגמרי נורמטיבי לפנטז עליהם. אבל כמובן שיש הבדל בין מחשבה למעשה, ומה שלא תעשו בחיים אל תחזרו אליהם, אפילו לא ללילה אחד. אז נכון, בדרך כלל הסיכון הכי גדול הוא שתתחרטו על זה למחרת, אבל לפעמים זה עלול להסתיים בצורה הרבה הרבה יותר גרועה.

בשבוע שעבר למשל, אישה נקמנית מטאיוואן דקרה את האקס שלה למוות לאחר שהשניים נפגשו לליל הוללות כושל אחד. האישה בת ה-39, שידועה בשם "גברת יו", סיפרה לבית המשפט המחוזי של טאינאן שנפגשה עם האקס בביתו, לאחר שהוא התקשר אליה כשהיה שיכור. השניים קיימו יחסי מין, אך תוך כדי האקט הגבר בן ה-47 היה עייף ולא הצליח לגמור.

הם הפסיקו באמצע, ו"יו" אמרה לו "אם אתה לא מצליח לעשות את זה, תנוח". הוא עשה כדבריה, ירד ממנה והלך לישון, אך שניות לאחר מכן "יו" שלפה סכין לחיתוך פירות מהתיק שלה, ודקרה אותו בצוואר ובבטן. לטענתה, הדבר האחרון שאמרה לו, בעודו שוכב על הרצפה מתבוסס בדמו וגוסס היה: "בוא לא ניפגש שוב, גם לא בעולם הבא".

גברת יו". צילום מסך"
גברת יו". צילום מסך"


הגבר האומלל נמצא ביום המחרת בידי שתי ידידות, ו"יו" נעצרה זמן קצר לאחר מכן. היא ספירה לבית המשפט שהשניים היו במערכת יחסים מסובכת ויצאו לסירוגין, מאז נפגשו בפאב לפני שנתיים. ביום בו התראו לאחרונה, כשהיא ראתה שהוא לא מצליח להגיע לאורגזמה היא חשדה שהוא שוכב עם אחרות, ולכן דקרה אותו.

בנוסף לכך, הסבירה, נשבר לה מזה שהוא משתמש בה ומתקשר אליה רק כשהוא רוצה סקס. למרות המעשה האכזרי שלה, בית המשפט גזר עליה רק 15 שנות מאסר. בשלב זה עוד לא יודע אם היא תערער על גזר דינה.