להקת מיומנה הוותיקה תופסת כיוון חדש ומבטיח. זה קורה במופע החדש שלה, GARAGE SIX, השונה בתכלית השינוי מכל מה שהכרנו מיצירותיהם עד כה. נכון, גם אחרי 20 שנה, הדנ"א שלהם עדיין מורכב מים של קצב, תנועה וצלילים, המופקים מפחים, חפצים ועוד שלל כלי הקשה מקוריים. אלא שעכשיו, להקת מיומנה החדשה מיישרת קו עם עולם משתנה ופורצת למחוזות המחזמר, עם כל האלמנטים המוכרים מכל מחזמר טוב. ולראשונה, השירה והמשחק זוכים לחשיבות שווה לאלמנטים של תנועה וקצב.



במרכז GARAGE SIX, המחזמר הראשון מבית היוצר של מיומנה, עומד סיפור על חמישה מכונאים ומכונאית אחת, שעובדים במוסך אמריקאי טיפוסי ומפנטזים על פריצה כלהקה מצליחה. המחזמר בלי דיאלוגים ומונולוגים, והסיפור מסופר בעזרת פסקול סוחף, המבוסס כולו על להיטים של להקות בנים מתקופות שונות.



"הבחירה של השירים נעשתה לפי החומרים שאנחנו במיומנה מאוד אוהבים, ולפי הטקסטים והמסרים של השירים המשרתים את הסיפור", מסביר בועז ברמן, המנהל האמנותי של מיומנה ואחד ממייסדי ההרכב האגדי. "היה כמובן גם את עניין הזכויות. רצינו דברים של הג'קסונים, אבל לא היה לזה שום סיכוי".

מיומנה 1



לא רק הכיוון נועז, חדשני ואמיץ. גם הרכב הלהקה חדש, ואת רוב הוותיקים החליף דור חדש, צעיר, רענן, מוכשר ונלהב. רובם טובים גם בשירה וגם בנגינה, כמו זוכה "כוכב נולד" אור טרגן; הגראז'ניקית היחידה במופע, הדיה טהר; ועמית מגנזי, שמספר: "חשבתי שהכיוון שלי בחיים יהיה בכלל הייטק, אבל אז סיפרו לי על האודישן של מיומנה. ניסיתי, עברתי את השלב הראשון, ואחרי שבוע אמרתי שאין מצב שאני לא הולך על ההזדמנות הזו ומגשים חלום".