לפעמים קל לשכוח שהכוכבת הגדולה שמגלמת את "וונדר וומן" בסדרת גיבורי העל של "DC Films" היא בסך הכל ילדה טובה מפתח תקווה. עם השטיחים האדומים, הראיונות במגזינים המובילים והקפיצות לתוכניות בידור מובילות בארה"ב, ניתן היה לחשוב שהשחקנית הישראלית גל גדות תשקיע את זמנה ומחשבותיה בקידום הקריירה שלה בהוליווד, וההסלמה בדרום הארץ לא תהיה בראש מעייניה של הכוכבת. אבל אמש גדות הוכיחה בדיוק את ההיפך.



לאור המצב הביטחוני בגבול עזה ומאות הרקטות ששוגרו לישראל עד להפסקת האש שהושגה הבוקר, גדות התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה למצב בדרום והביעה הזדהות עם כאבם של התושבים כשפרסמה פוסט עם הכיתוב: "יש לי כאבים בצד הדרומי של הלב".





בחשבון האינסטגרם של גדות 29 מיליון עוקבים מכל העולם שחשופים למילותיה של השחקנית. לפוסט הוסיפה גדות את הכיתוב בעברית "הלב כואב. מתפללת לימים של שקט ושלום".



כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהשחקנית מתייחסת ברשתות החברתיות למתרחש בארץ ובחודש מרץ האחרון היא נעמדה לצידה של המגישה והשחקנית רותם סלע שהותקפה בעקבות דברים ברשת, ופרסמה פוסט תומך: "אחות, את השראה לכולנו. ואהבת לרעך כמוך זה לא עניין של ימין או שמאל, יהודי או ערבי. חילוני או דתי. זה עניין של דיאלוג"