השחקנית גל גדות מתייחסת הערב (ראשון) לסערה התקשורתית שחוללה הדוגמנית והמגישה רותם סלע והביעה את תמיכתה בדבריה. "ואהבת לרעך כמוך. זה לא עניין של ימין או שמאל, יהודי או ערבי. חילוני או דתי. זה עניין של דיאלוג, של הידברות לשלום ולשוויון ושל סובלנות שלנו אחד כלפי השני. האחריות לזרוע תקווה ואור לעתיד טוב יותר לילדים שלנו היא עלינו. רותם, אחות, את השראה לכולנו", כתבה גדות באינסטגרם.

גם הדוגמנית שלומית מלכה הביעה את תמיכתה בסלע. "התגובות שראיתי לפוסט של רותם היו מחרידות ומפחידות", כתבה מלכה, "איך יכול להיות שב-2019 אנשים צריכים לפחד לומר את דעתם? לאן נעלם חופש הביטוי? האם אנחנו עדיין מדינה דמוקרטית בכלל? ואם אנחנו אכן מגדירים עצמנו כמדינה יהודית, מה זה אומר? מה הם הערכים של היהדות?"

"רותם - עצוב שלומר את דעתך היום נחשב מעשה אמיץ. תודה על הפתיחות והכנות שלך, את עוזרת לכולנו להתפתח ולהתקדם לעבר דיון נאור ושוויוני. ולכל השאר, תהיה דעתכם אשר היא תהיה, היא מקובלת. אתם לא צריכים להפעיל כוח על מנת להשמיע את עצמכם. אם תתנו מקום, תגלו שיש מקום", הוסיפה מלכה.

כזכור, בישיבת הממשלה, הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לפוסט שפרסמה השחקנית, המגישה והדוגמנית רותם סלע, לאחר הראיון עם שרת התרבות מירי רגב בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12. בפוסט כתבה סלע: "מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כל אזרחיה, וכל בני האדם נולדו שווים? גם הערבים רחמנא לצלן, הם בני אדם".
 
לדברי נתניהו, "ישראל היא מדינה יהודית, דמוקרטית. פירוש הדבר שהיא מדינת הלאום של העם היהודי ושלו בלבד. היא כמובן מכבדת את זכויות הפרט של כל אזרחיה, יהודים ולא יהודים כאחד, אבל היא מדינת הלאום של העם היהודי ושלו בלבד. לעמים אחרים, ללאומים אחרים ולמיעוטים אחרים יש ייצוג לאומי במדינות אחרות. הייצוג הלאומי של העם היהודי הוא במדינת ישראל".


 
בפוסט שפרסמה, תקפה סלע את סלע גם את המראיינת רינה מצליח, שלא הגיבה לדברי שרת החינוך: "מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר, כי במידה ובני גנץ ייבחר, הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם הערבים. רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי, למה היא לא שואלת אותה בתדהמה - ומה הבעיה עם הערבים?".
 

יו"ר מרצ תמר זנדברג גיבתה את סלע: "כמה אומץ יש לשחקנית אחת. האומץ להגיד את הדבר הברור והמובן מאליו - כל בני אדם נולדו שווים. הסתה לא מתקבלת בשום מקום בעולם, בוודאי ובוודאי שלא היינו מקבלים אותה אם הייתה מופנית כלפי יהודים".
 
גם ח"כ איימן עודה, ראש רשימת חד"ש-תע"ל, הגיב: "אנחנו, האזרחים הערבים לא באנו למולדת הזאת במטוס או באוניה, אלא מרחם האמהות שלנו. זוהי מולדתנו ואין לנו מולדת אחרת מלבדה". עוד הוסיף: "האינטרס האמיתי שלנו, גם של היהודים וגם של הערבים, זה שלום, שוויון, דמוקרטיה וצדק חברתי. צדק חברתי אולי לא עומד בראש סדר העדיפויות של נתניהו, אבל זה האינטרס של רוב האזרחים. נתניהו משסה ואנחנו צריכים למצוא דרך לחבר".
 
לצד הגיבוי לדברים, זכתה סלע גם למבול של גינויים והשמצות מרושעות ברשת. סלע: "לכל מי שכתב לי דברים ממש מגעילים בעקבות היסטורי האחרון – אני אוהבת את כולכם. ההודעות הדוחות שלכם לא ימנעו ממני לעולם להגיד את דעתי. דור שלם של ילדים גדל במדינה שלנו בלי תקווה לשלום. וזה עצוב ומדכא. הלוואי שהפוליטיקאים היו אלה שנותנים תקווה אמיתית לשלום, לשוויון ולאהבה, במקום להסתה ולפילוג".