אחד הסדרות המדוברות ביותר בעולם, אם לא המדוברת ביותר (לפחות מאז הפינאלה של "משחקי הכס" של HBO), היא סדרת הפשע הספרדית של נטפליקס - "בית הנייר" ("קאסה דה פאפל"), שחוזרת למסכים לעונתה השלישית, לה ציפו המעריצים מאז שהעונה השנייה ירדה מהאוויר בנובמבר האחרון. כעת מגיע לצופים האדוקים ממתק מיוחד בדמות הטריילר הראשון לעונה החדשה.



את העלילה שהוצגה בטריילר החדש ניתן לסכם בקצרה: אחרי שהצליחו לחמוק עם מיליארד יורו של ה-FNMT, הפרופסור מקבל שיחה, שבה מודיעים לו כי אחד מחברי הלהקה נתפס. הדרך היחידה להציל אותו ולשמור על הסוד לגבי שאר החברים, היא לאחד את כולם יחד למטרת שוד נוסף - הגדול ביותר שאפשר לדמיין.




מדובר בסדרה המצליחה ביותר של נטפליקס, שאינה מדוברת בשפה האנגלית, וכזו שכבשה גם את הישראלים, ולא רק בשל חיבתם היתרה לסדרות בספרדית. באמצע אפריל הודיעה נטפליקס, ובכך גרמה לאנחת רווחה גדולה, על הפקת העונה השלישית של הסדרה.

כידוע, נטפליקס היא החברה המובילה בעולם לשירותי בידור באינטרנט, עם 148 מיליון מנויים בתשלום בלמעלה מ-190 מדינות, הנהנים מתוכניות טלוויזיה, תכנים תיעודיים וסרטים באורך מלא, במגוון רחב של ז'אנרים ושפות. המנויים יכולים לצפות ללא הגבלה, בכל זמן, בכל מקום, בכל מסך המחובר לאינטרנט. המנויים יכולים להפעיל, להשהות ולהמשיך לצפות, כל זאת ללא פרסומות או התחייבות.