אומרים שלאהבה אין גיל, וזה בהחלט המצב עבור היוטיוברית ג'וליה זלג בת ה-24 וארוסתה, העיתונאית איילין דה פרייסט, בת ה-61. למרות פער גילאים של 37 שנים, השתיים, שמתגוררות יחד בלונדון לאחר שהתארסו לאחרונה, מאוהבות עד מעל לראש ומתכננות לבלות את שארית חייהן יחד. 

בראיון לכלי התקשורת המקומיים, ג'וליה סיפרה שזו הייתה אהבה ממבט ראשון עבורן, לאחר שהכירו בטינדר לפני שנה. לכל המצקצקים, היא ממהרת לענות שלא מדובר בסטייה מינית, אלא בקשר עמוק ואמיתי. "נוצר בינינו חיבור בשל אהבה, לא בגלל פטיש שיש לנו לגבי גילאים", היא סיפרה ל-Metro, "אנחנו לא מתמקדות בהבדלי הגיל שלנו, אלא דווקא בדברים שיש לנו במשותף".
 


היא מודה שהדבר היחיד שמדאיג אותה בקשר שלה עם איליין, הוא הידיעה שזוגתה תמות לפניה: "ההבדל העיקרי בינינו לבין השאר הוא העובדה שאנחנו צריכות להיות מוכנות לסיום ידוע מראש של הקשר שלנו, רוב הזוגות לא צריכים להתמודד עם זה. אבל אנחנו מודעות לכך ומקבלות את זה. התמזל מזלנו שנוצר בינינו קשר מיוחד ומשיכה. שתינו מרגישות מבורכות על שמצאנו האחת את השנייה. זה משהו שלא חווינו כמוהו מעולם". 
 
השתיים נוהגות לדבר בפתיחות על הקשר שלהן, גם בראיונות וגם ביוטיוב, ולא חוששות גם לתת פרטים עסיסיים על חיי המין שלהן. "לי ולג'וליה יש חיי מין מדהימים, מעולם לא הייתי עם מישהי מרגשת וכיפית כמוה", סיפרה איליין לחדשות Barcroft TV. על כך ג'וליה מיהרה להוסיף ש"תמיד חשבתי שנשים מבוגרות הן לא פעילות מינית או לא מעוניינות בחיי מין, אבל אני מבינה שטעיתי".

העובדה שהן חושפות את הקשר שלהן גם הפכה אותן למטרה לטרולים ברשתות החברתיות, ואפילו ברחוב מטרידים אותן. "קורה הרבה שחושבים שאנחנו אם ובתה או סבתא ונכדה. אני נעלבת, אבל אני מבינה שצורת המחשבה של אותו אדם היא מאוד צרה", איליין הסבירה. ג'וליה הסכימה איתה וטענה ש"אני חושבת שאנחנו מקבלות תגובות שליליות גם בגלל הבדלי הגיל, אבל גם בגלל שאנחנו לסביות. לצערנו יש עדיין הרבה הומופובים בעולם".
 
למרות התגובות השליליות מזרים, השתיים כן זוכות לתמיכה ממשפחותיהן. אפילו אמא של ג'וליה, אינגריד, שצעירה מאיליין בשמונה שנים הודתה שהיא ממש שמחה עבור בתה: "לא תיארתי לעצמי שלג'וליה תהיה בת זוג כל כך מבוגרת, אבל זה לא מפריע לי. מאוד נהניתי לפגוש אותה וכבר התרגלתי לרעיון. מה חשוב לי הוא שג'וליה תהיה מאושרת". לטענתה של ג'וליה "יש אנשים שחושבים שזה מוזר שאמא שלי צעירה מארוסתי אבל אותי זה לא מטריד, זה רק מספר".