עומדים לפגוש לראשונה של ההורים של בני או בנות הזוג שלכם? אם כן, כדאי שתהיו מוכנים לכל דבר, כי במפגשים האלו הכל יכול להשתבש. השבוע, צעיר בן 21 למד זאת בדרך הקשה, כשבמפגש הראשון עם ההורים של חברתו גילה שיש בינו לבין אמה היכרות אינטימית. לזכותו ייאמר שהוא מיד שם את כל הקלפים על השולחן, והתוודה על הכל.

בפוסט שהעלה לאתר reddit, הצעיר הסביר שפגש אישה בפאב כשהיה בבילוי עם חברים, והיה ביניהם קליק מיידי: "הייתי עם חברים מהעבודה ושמתי לב לבלונדינית ששולחת לי מבטים. אז ניגשתי אליה, התחלנו לדבר והחלפנו טלפונים. בהמשך התכתבנו קצת, אבל שום דבר לא יצא מזה"

אך שבוע אחרי זה, הוא פגש אותה ברחוב והם החלו לדבר. "הלכנו לשתות ואחר כך חזרנו אליה הביתה, שם העברתי את הלילה", כתב הצעיר, "הפעם שמתי לב שהיא הרבה יותר מבוגרת ממני, אולי בת 40 פלוס. אבל היא נראתה טוב, אז הנחתי שאוכל ללמוד משהו מהניסיון שלה".
 
גילה ששכב עם אמה של חברתו. אילוסטרציה: אינגאימג
גילה ששכב עם אמה של חברתו. אילוסטרציה: אינגאימג

 
כמה חודשים לאחר מכן הוא הכיר צעירה בת 19 דרך טינדר והשניים החלו לצאת. "התחברנו מיד ואחרי כמה דייטים היא הזמינה אותי אליה הביתה", כתב, "אבל כשהלכנו לכיוון הביתה שלה הבנתי שזה אותו הבית אליו הלכתי עם האישה מהפאב. הלב שלי שקע כשהיא אמרה לי שכאן היא גרה, בעודה מובילה אותי לדלת אליה נכנסתי עבור סטוץ זול". 
הוא שאל אותה עם מי היא גרה, והיא ענתה שעם ההורים שלה, אחותה הקטנה והכלב שלהם. "כולם היו בבית עכשיו, את זה ידעתי, לכן הייתי חייב לספר לה הכל", הסביר "היא הייתה בהלם, והבינה שאני לא צוחק איתה כי ידעתי את השם של אמא שלה. היא הבינה את המצב ולא תקפה אותי, אבל כמובן שהסכמנו שאנחנו לא יכולים להיפגש יותר".

הוא הוסיף: "היא לא אמרה דבר על מצב הנישואים של הוריה וגם לא שאלתי. אני גם לא יודע איך באותו הלילה עם אמא שלה לא היה אף אחד בבית. כל מה שאני יודע הוא שפישלתי, כי באמת חיבבתי אותה".