בטח כבר שמתם לב שאנחנו חיים בתקופה בה אנשים אובססיביים לגבי דיאטות, וכל יום ממציאים אחת שהיא הזויה יותר מזו שקדמה לה. יחד עם זאת, הדיאטה של הצעירה הזו ממיניאפוליס, מינסוטה, היא כנראה בין המוזרות ביותר שיצא לנו לשמוע עליהן וגם בין המסוכנות ביותר (אל תנסו בבית).
אודרי בר בת ה-25 עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שסיפרה שהיא Breatharian  - אמונה לפיה אפשר להתקיים מאנרגיית האוויר, היקום והשמש בלבד. 
מאחר ולפעמים כן צריך להכניס משהו לגוף, בר טוענת שהיא מתקיימת בעיקר ממשקאות שונים. מלבד זאת, את האנרגיה שלה היא מקבלת מתרגילי נשימה אותם היא מבצעת על בסיס יומי.

מזון מוצק הוא משהוא שהיא אוכלת רק כשאין לה ברירה. "אני יכולה לאכול אם אני רוצה", היא סיפרה, "אבל רק למטרות בידור או באירועים חבריים. אבל רוב הזמן אני פשוט שותה תה, מיצים, שייקים ומי קוקוס. אני אוכלת רק באירועים חגיגיים".


תחילה, בר הייתה אוכלת רגיל כמו כולם עד שעברה לצמחונות, משם לטבעונות ואז ויתרה לחלוטין על אוכל לפני 8 חודשים. אותה עת, היא ביצעה את ה"צום" הראשון שלה וניזונה ממשקאות שונים למשך 97 יום: "לא תכננתי להפסיק לאכול, פשוט התחלתי לתרגל מידי יום, ואחרי חמישה ימים לא היה לי תאבון יותר לאוכל מוצק. תרגילי המשימה עוזרים לי להבין מי אני ומה אני צריכה או לא צריכה". 
 
באופן לא מפתיע, ה"דיאטה" הזו גרמה לה לאבד המון משקל, אבל מתעקשת שכיום היא הרבה יותר בריאה. "יש לי היום הרבה יותר אנרגיה, החושים שלי חדים יותר ואני מרגישה בריאה יותר מתמיד", בר הסבירה", אני מרגישה רגועה לגבי החיים שלי ויש חיבור חזק יותר לעצמי".
 

היא מודה שלא חשבה שתוכל אי פעם להתקיים כך, וזה משהו שפשוט קרה מעצמו: "שמעתי על אנשים שחיים ככה, אבל בחיים לא האמנתי שגם אני אצליח, כי פעם מאוד אהבתי לאוכל. אבל אז כשהתחלתי לבצע תרגילי נשימה הבנתי שאין לי יותר תאבון למזון מוצק או דחוס. לדעתי הרבה אנשים אוכלים מתוך הרגל, לא כי הם צריכים לאכול".  
 
באופן לא מפתיע, דיאטנים ורופאים מתנגדים ל"דיאטה" הזו, ולא יהססו להגיד שהיא מסוכנת, לא בריאה ועלולה להוביל לתת תזונה ותת משקל. כמו כן, אין לה היא גם לא מבוססת על שום הוכחות מדעיות. במילים אחרות, תמשיכו לאכול - זה בריא.