יש לא מעט סיפורים הזויים על שליחים שנקמו בלקוחות קמצנים, אבל כנראה שאם היו עורכים להם תחרות, המקרה הבא היה זוכה במקום הראשון. במהלך התקרית הביזארית, שהתרחשה בטנסי, שליח של מסעדה מקסיקנית החליט להוסיף מרכיב סודי מגעיל למדי, לאחר שקיבל טיפ גרוע מלקוח. הוא כמעט הצליח לחמוק מעונש, אבל אז עשה טעות קריטית והעלה תיעוד של מעשיו לפייסבוק.
                  
בסרטון, שהפך במהרה לויראלי, נראה מתיו ווב בן ה-31 יושב במושב הנוסע וטובל את אשכיו ברוטב הסלסה של הלקוח. הוא צוחק בעודו עושה זאת ואומר "הו זה מרגיש נפלא!". הסרטון, שצולם בידי הנהג, מסתיים בכך שהוא צועק "זה מה שאתם מקבלים כשאתם נותנים טיפ של 90 סנט על נסיעה של חצי שעה". 
על פי דיווח של Knoxville News Sentinel, כשלחברה נודע על הסרטון, שהוסר מאז מהרשת, היא יצרה מיד קשר עם המשטרה ושני העובדים פוטרו. עם זאת, ווב הוא זה שחטף את העונש הקשה יותר, והואשם בזיהום מזון בכוונה ליצור נזק גופני. אם יורשע, הוא לולה לקבל עונש של 3 עד 15 שנות מאסר בפועל, או קנס כספי של עד 10,000 דולרים.
  
המסעדה עדכנה את הלקוח על התקית המחרידה, וכמובן דאגה להעניק לו פיצוי כספי. עם זאת, סביר להניח ששום פיצויי לא יעזור לו לשכוח את מה שאכל, והוא כנראה לעולם לא יסתכל אותו הדבר על רוטב סלסלה.