שוב חשד להתעללות בפעוטון: המשטרה פתחה בחקירה נגד עובדת במעון פרטי באחד היישובים בגוש עציון, בחשד להתעללות בחסרי ישע, זאת בעקבות תלונה שהוגשה על ידי אחת העובדות במעון. במסגרת זו, עצרה היום (ראשון) המשטרה לחקירה שלוש מעובדות המעון, ומחר יובאו החשודות לדיון בעיניינן בבית משפט השלום בירושלים.



מהמועצה האזורית גוש עציון נמסר בתגובה כי "לאחר בירור המקרה עם הנהלת המעון בתקוע, מדובר בשתי קבוצות של סייעות שבשבוע שעבר התווכחו ביניהן, אחת הסייעות איימה שתפנה למשטרה ואכן כך עשתה. נמסר לנו כי מבירור מעמיק לא מדובר במקרה של התעללות בילדים, אלא בניצול האווירה הציבורית הסוררת בארץ בעקבות מקרים מתוקשרים אחרים. אנו סומכים על משטרת ישראל כי תבצע את עבודתה נאמנה ותחקור את המקרה על מנת שהאמת תצא לאור. הנהלת המעון השעתה את המעורבות עד לתום הבירור, נמשיך לעקוב ולעדכן".
בתוך כך, מוקדם יותר היום עצרה המשטרה את האחים עובדיה וארד עמר, תושבי ראש העין, בחשד שהיו מעורבים בהצתת ביתה של כרמל מעודה, בעלת הפעוטון בראש העין הנאשמת בהתעללות ב-11 ילדי הגן. מעצרם של השניים, בני 20 ו-26, הוארך מאוחר יותר בשלושה ימים. האחים, שרצון התגורר אצלם בשנה האחרונה, חשודים בכך ששלחו אותו לבצע את המעשה.