כתב המשפט בחדשות 12 גיא פלג נמצא תחת מתקפה מתמשכת מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנו יאיר לאור פרסומיו בנוגע לחקירות ראש הממשלה, שמצידו לא נשאר חייב. הבוקר (שני) בחר פלג לתקוף דווקא איש תקשורת, כאשר העביר ביקורת חריפה על מתחרה מערוץ אחר - העיתונאי רביב דרוקר. בפוסט שפרסם בפייסבוק טען פלג כי עינו של דרוקר צרה בהצלחתו בהבאת מידע מתוך החקירות. 



"לא יודע את מי מטרידים יותר הפרסומים שלי, את ראש הממשלה או את רביב דרוקר?", כתב פלג בפוסט, "כבר שנים עסוק דרוקר בניסיון נואש לברר 'מי למען השם מעביר לי חומר'. אני לא חושב שיש עוד דוגמא לעיתונאי שעסוק בכזו אדיקות ובמשך שנים בשאלה, מהם מקורות המידע של מתחרה שלו ומה האינטרס של אותו מקור".



הפוסט של גיא פלג. קרדיט: צילום מסך



"אתם חושבים שאני מגזים?", המשיך, "הנה רשימה חלקית של פרסומים שלי שזיכו אותי במאמר שלם של הפרשן הבכיר דרוקר. היום על פני טור שלם בעיתון הארץ הוא מעלה תאוריה מופרכת ומגוחכת ולפיה המקור שלי לפרסום תמלילי חקירתו של נתניהו הוא נתניהו עצמו. צחקתם? אל תדאגו, לדרוקר יש גם הסבר לתאוריה המגוכחת. נתניהו מדליף לי את תמלילי חקירתו כדי לסדוק את אמון הציבור במשטרה ובתקשורת".



"בעבר פרסם טור שמסביר מדוע לא פרסם בעצמו את 'הקלטות יאיר' תוך שהוא מדגיש שאני וחדשות 2 למעשה פרסמנו חומר שלא רצה. לפני כן כתב טור, שבו ניסה לרמז מי המקור שלי לפרסום, שעסק בחומר מודיעיני, שנאסף באגף המודיעין של המשטרה בעניינו של השר לבטחון פנים ארדן. זכיתי גם במאמר, כשפרסמתי מכתב שדרש מהיועץ המשפטי שלא למנות את תת ניצב אפריים ברכה ז"ל לתפקיד ראש יחא"ה.



"רגע, זה עוד לא הכל", הוסיף עוד, "הוא כתב טור שבה ניסה להסביר "איך מכשיר היועץ לשעבר וינשטיין את דעת הקהל לסגירות תיקים. על פי התאוריה של פרשן התקשורת הבכיר, היועץ מעביר לחברו אברמוביץ את המידע, וזה מעביר לי פרוסות מידע שמכינות את הציבור להחלטת הסגירה. אז מה לאחל לעצמי ולדרוקר? שיוסיף לעסוק בקדחתנות בשאלה מי הביא לי חומר. אני מקווה שכבר הערב אתן לו סיבה לטור חדש".