עיתונאי חדשות 12 גיא פלג ובנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ניהלו במהלך הלילה (בין שישי לשבת) קרב ציוצים בטוויטר. הרקע לעימות בין השניים הוא שורת פרסומים של פלג העוסקים בחקירות נתניהו. בין היתר, העיתונאים פרסם תמלילי חקירה רבים, בהם כאלו שנטען בהם כי לבקשת ראש הממשלה, צה"ל העמיד לרשותו של ארנון מילצ'ן מסוק צבאי.
יאיר נתניהו כתב בטוויטר: "במקום להתנצל ולהתפטר בבושת פנים על הפייק ניוז ששידר השבוע על ההליקופטר, גיא פלג (דמבו), ממשיך להפיץ הערב רעל ופייק ניוז. ערוץ התעמולה 12 נותן גב לליצן הזה, ומוריד על הדרך את אמון הציבור בערוץ התעמולה הזה לשפל".

פלג השיב מצידו באיום בתביעה: "תקשיב מתוק, אם פירסמתי פייק תהיה גבר ותתבע אותי. אתם הרי יודעים לתבוע כשאתם רוצים. שנית, אם תקרא לי עוד פעם דמבו מבטיח לך שתקבל תביעה".
נתניהו השיב: "ובוא תהיה אתה גבר ותגיד משהו על ההאשמות של השופט רוזן כלפי אדונך פרקליט המדינה שי ניצן וחברו דנינו וטיוח האשמות כלפיו על דברים לכאורה שהכניסו לכלא את קצב. אתה טוען שאתה לא שופר הפרקליטות נכון? יאללה זאת ההזמנות שלך. כל הצופים פה בשרשור מחכים למוצא פיך". 
מוקדם יותר השבוע, אמר פלג בפתח תוכניתו ב-103FM: "רבותיי, יש כאן ניסיון מכוון ומאורגן לזרות חול בעיניים. לערבב עובדות, לערבב חשדות, לנסות לפגוע במהימנות של החדשות, במהימנות שלי. שוב אני מבהיר: החשדות נגד ראש הממשלה אינן פרי תחקיר שלנו. אנחנו לא גילינו את העובדות. אנחנו לא העדנו בתיק. אנחנו לא הורינו על פתיחה בחקירה. אנחנו לא קבענו שראש הממשלה הוא אדם מושחת. אנחנו לא קבענו שקיבל שוחד שהפר אמונים. אנחנו לא חקרנו את ראש הממשלה, לשאלות שלנו, אגב, הוא מקפיד לא לענות. או לענות באופן שקרי. לא אנחנו קבענו שצה"ל העמיד מסוק לרשות מילצ'ן, ספק הסיגרים והמשקאות של נתניהו ורעייתו, או כפי שנתניהו עצמו כינה אותו בחקירה: דוכן נייד ונייח של סיגרים. אנחנו לא העמדנו לטובתו של האיש הזה מסוק של צה"ל. לא אנחנו שאלנו את השאלות בחקירה. על החקירה הזאת ועל אחרות ניצח היועמ"ש בעצמו. הערה: היועץ שהיה מקורב פעם לנתניהו".