שחרורם של הנערים שנחשדו בביצוע אונס קבוצתי בקפריסין מעורר סערה בבריטניה, ממנה הגיעה הבחורה שהאשימה אותם בכך. "זה פשוט נורא, הבחורים הללו מסכנים", כתב אחד המגיבים בדיילי מייל. אחר הוסיף: "אם היא אכן האשימה אותם לשווא אז עליה ללכת לכלא ולהתנצל בפני הנערים". אחרים תמכו בצעירה: "בהנחה והם צילמו אותה ללא רשומה בזמן שקיימו יחסי מין, הם עדיין ביצעו עבירה. זאת המילה שלהם נגד המילה שלה".

בתגובה אחרת נכתב - "היא תגיע לבית המשפט כנאשמת, כדאי לה להשיג עורך דין טוב מאוד". מגיבים נוספים תמכו בנערים ששוחררו ממעצר. "למרבה המזל, שמותיהם לא שוחררו, אחרת היא היתה הורסת להם את החיים!", נכתב. מגיב אחר תהה: "יש לנו תמונות של הנערים במעצר, מה דעתכם על פרסום תמונות שלה במעצר?".

כזכור, לאחר מחיקת החשדות בעניינם, הצעירים שנחשדו בשבוע האחרון באונס בבית המלון באיה נאפה שבקפריסין, שוחררו היום ממעצר והתקבלו בחגיגות גדולות על ידי משפחותיהם סמוך לבית המעצר. משפחותיהם שוקלות הגשת תביעת פיצויים אזרחית נגד המתלוננת הבריטית, זאת על רקע התפנית בחקירה שהובילה לשחרור כל הנערים. התיירת נעצרה על ידי המשטרה המקומית והיא נחקרה בגין חשד להגשת תלונת שווא. "מעולם לא היה אונס", אמר גורם המעורה בחקירה לסוכנות רויטרס.
 
גורמים המעורים בפרטים, כמו גם פרקליט של שלושה מהחשודים, עו"ד יסלוביץ', סבורים כי הגישה תלונה במשטרה בעקבות לחץ חבריה או מתוך כוונה להונות את חברת הביטוח, וככל שהיה מוגש נגד הנערים הללו כתב אישום היא הייתה נהנית מפיצוי משמעותי. מהדיווחים בכלי התקשורת בקפריסין עולה, כי הצעירה נחקרה במשטרה בחשד ששיקרה בנושא לאחר שהבינה שהיא צולמה על ידי הנערים בזמן קיום יחסי המין.