פרידה מוקדמת מדי: ערוץ "דיסני" האמריקאי החליט להקדיש את פרמיירת הסרט "היורשים 3" ("Descendants 3") לכוכב המנוח שלו, השחקן וכוכב הילדים היהודי-אמריקאי, קמרון בויס, שהלך לעולמו לפני כחודש בגיל 20 בלבד. 



"הפרמיירה של 'היורשים' מוקדשת לקמרון בויס, לחגיגה של הכישרון והשמחה שהוא הביא לעולם. תמיד תהיה בליבנו, קמרון", נכתב בפוסט רשמי של רשת "דיסני", לקראת עליית הסרט השלישי בסדרה על חיי ילדיהם של חלק מנבלי דיסני הגדולים ביותר כשהם לומדים בבית הספר יחד עם ילדיהם של הגיבורים.



השחקן האמריקאי-יהודי זכה לתהילה כששיחק בסדרה "ג'סי" ("Jessie") של ערוץ "דיסני" כשהוא בן 12 בלבד, ומשם המשיך לקריירה כשחקן צעיר בסדרות נוספות של הערוץ ובסרט "היורשים" ("Descendants"), שהקפיץ את הקריירה שלו לגבהים חדשים. בנוסף שיחק בויס את בנו של אדם סנדלר בסרט "מגודלים" ("grown ups") והמשיך גם לסרט ההמשך "מגודלים 2".





כזכור, בתחילת יולי האחרון נציג משפחתו של בויס פרסם הודעה בה כתב: "קמרון מת בשנתו, כתוצאה מהתקף שנבע ממצב רפואי מתמשך בו הוא טופל". "העולם איבד את אחד האורות הבוהקים ביותר שלו, אך רוחו תמשיך לחיות דרך החסד והחמלה של כל מי שהכיר ואהב אותו", הוסיפו נציגי המשפחה. "ליבנו שבור, ואנחנו מבקשים לשמור על פרטיותנו בזמנים קשים אלו, בזמן שאנו מתאבלים על בננו ואחינו אהוב". 



עם פרסום הידיעה שחררה דיסני את ההודעה: "מגיל צעיר, קמרון בויס חלם לחלוק את כשרונו האומנותי עם העולם. כגבר צעיר, הוא ניזון מתשוקה לעשות שינוי בחייהם של אנשים דרך עבודתו ההומניטרית. הוא היה אמן מוכשר, אדם אכפתי ומתחשב, ומעל הכל, הוא היה בן, אח, נכד וחבר מסור".