טרגדיה בדיסני: השחקן וכוכב הילדים היהודי-אמריקאי, קמרון בויס, הלך לעולמו בגיל 20 בלבד, על פי ההודעה הרשמית ממשפחתו, השחקן נפטר עקב "מצב רפואי מתמשך".



"אנחנו מודיעים הבוקר בלבד כבד על כך שאיבדנו את קמרון", מסר נציג המשפחה לערוץ ABC בארה"ב. "הוא נפטר בשנתו, כתוצאה מהתקף שנבע ממצב רפואי מתמשך בו הוא טופל".





"העולם איבד את אחד האורות הבוהקים ביותר שלו, אך רוחו תמשיך לחיות דרך החסד וחמלה של כל מי שהכיר ואהב אותו", הוסיפו נציגי המשפחה. "ליבנו שבור, ואנחנו מבקשים לשמור על פרטיותנו בזמנים קשים אלו, בזמן שאנו מתאבלים על בננו ואחינו אהוב".



השחקן האמריקאי-יהודי זכה לתהילה כששיחק בסדרה "ג'סי" ("Jessie") של ערוץ "דיסני" כשהוא בן 12 בלבד, ומשם המשיך לקריירה כשחקן צעיר בסדרות נוספות של הערוץ ובסרט "היורשים" ("Descendants"), על חיי ילדיהם של מחלק מנבלי דיסני הגדולים ביותר כשהם לומדים בבית הספר יחד עם ילדיהם של הגיבורים. עוד שיחק בויס את בנו של אדם סנדלר בסרט "מגודלים" ("grown ups") והמשיך גם לסרט ההמשך "מגודלים 2".





דיסני שחררה את ההודעה: "מגיל צעיר, קמרון בויס חלם לחלוק את כשרונו האומנותי עם העולם. כגבר צעיר, הוא ניזון מתשוקה לעשות שינוי בחייהם של אנשים דרך עבודתו ההומניטרית. הוא היה אמן מוכשר, אדם אכפתי ומתחשב ומעל הכל, הוא היה בן, אח, נכד וחבר מסור".