אוזניות Jabra Elite 85h האלחוטיות, המשווקות בישראל על ידי חברת ביקונקט, מאפשרות נטרול רעשים יעיל, בין אם נמצאים בבית ובין אם נמצאים ברחוב או בתחבורה ציבורית. כאחת שמבלה הרבה זמן בנסיעות באוטובוסים, לא פעם מצאתי את עצמי מגבירה את הווליום לעוצמות לא שפויות, כדי לנסות ולהימנע, ולו במעט, מהרעשים הרבים בנסיעה בכלי הרכב הרועשים. 
האוזניות מגיעות בנרתיק קשיח, שכולל כבל טעינה וכבל ההופך את האוזניות האלחוטיות לחוטיות, וכך ניתן להשתמש בהן גם מבלי להזדקק לחיבור בלוטוס כלל. הכיסוי הקשיח מגן עליהן בצורה טובה, ומניסיון כדאי לקחת אותו איתכם במקום להניח אותן במקום כלשהו או להשאיר אותן על העורף כל היום. מדובר באוזניות over the ear גדולות אבל קלות. 
סוגיה נוספת שכדאי להביא בחשבון היא גודל האוזניות. מכיוון שמדובר באוזניות גדולות, פחות נוח להשתמש בהן כאשר אנו עוטים על פנינו משקפי שמש, שכן הן מכסות את המקום שעליו הן מונחות. כמי שמשקפיים מעטרים את פניה, נאלצתי לחפש זוויות מתאימות עבור האוזניות, ולא הצלחתי "להחזיק מעמד איתן" במהלך פרקי זמן ממושכים. עם זאת, סביר להניח כי עבור חלק מהאנשים, האוזניות לא מיועדת לפרקי זמן יותר ארוכים משעה, ולכן לא צפויה להתעורר בעיה בנושא זה. האוזניות, שמעניקות האזנה למשך יותר מ־36 שעות ברציפות, כוללות מנגנון הפעלה, כיבוי והשהייה אוטומטיים - לחיסכון בחיי הסוללה.

האוזניות הגיעו אלי כמה ימים לפני בחינה גדולה, והתגלו כאביזר לימודי די יעיל - הן אטמו את הרעש לחלוטין (האפליקציה של החברה מאפשרת לווסת ולשלוט על עוצמת ורמת הבידוד של האוזניות, אך אפשר להשתמש בהן גם בלי האפליקציה), והן סייעו ללמוד גם כאשר היה רעש מסביבי. מחיר האוזניות: 1,300 שקל.