Jabra, המשווקת בישראל על ידי חברת ביקונקט הודיעה על כניסה לקטגוריה חדשה בתחום האוזניות - לאחר הצלחת אוזניות הטרולי ווירלס של המותג, ביקונקט למכור את האוזניות החדשות המנטרלות רעשים ואשר יתחרו במובילי הקטגוריה בישראל. אוזניות Jabra Elite 85h האלחוטיות המציעות סאונד באיכות פרימיום עם מנגנון סינון רעשים אקטיבי ANC, וחווית האזנה מותאמת אישית באמצעות SmartSound- טכנולוגיה ייחודית המתאימה את הסאונד באמצעות ניתוח אוטומטי של הסאונד בסביבה הקרובה של המשתמש ביחד עם העדפותיו האישיות לחוויה מעצימה וייחודית של האזנה למוזיקה וניהול שיחות מהטלפון הנייד. מלבד יכולות סינון רעשים ואיכות סאונד יוצאת דופן, מציגה החברה אוזניה הכוללות 8 מיקרופונים מובנים לסינון רעשים וניהול שיחות מהנייד. כמו כן, האוזניות עמידות בפני מים ואבק, כך שניתן ללכת איתן בגשם ללא חשש.
לדברי החברה, איכות השמע היא מהגבוהות בקטגוריה, עם דגש על עומק וצלילות של הסאונד הדיגיטלי. מנגנון סינון הרעשים מופעל אוטומטית אם הוא מאבחן סביבה רועשת במיוחד, כך שניתן להתרכז במוזיקה או בשיחות בלי כל הרעשים ברקע. ה- Elite 85h מספקות עד 36 שעות שימוש רציף בטעינה אחת מה שמאפשר להשתמש בהן לאורך כל היום ללא חשש שהסוללה תתרוקן באמצע. האוזניות כוללות מנגנון הפעלה, כיבוי והשהייה אוטומטיים, לחיסכון בחיי הסוללה. תמיכה מלאה בפקודות קוליות תאפשר לעשות שימוש באוזניות ללא מגע ידיים. בנוסף, אפליקציית Jabra Sound+  מאפשרת להתאים את ההגדרות של האוזניה לפי העדפה אישית, לבחור בשירות פקודות קוליות המועדף, לבחור את רמת סינון הרעשים הרצויה ועוד. האפליקציה מאפשרת לבדוק את מצב הסוללה בכל רגע נתון.
האוזניות מתאפיינות בעיצוב נקי ופונקציונאלי, קשת נוחה, קלה ומתכווננת, כריות אוזניים נוחות למשך זמן, הן זמינות בשלוש צבעים אופנתיים לבחירה והן עשויות מחומרים מעולים ועמידים לאורך זמן כמו פלדת אל-חלד ובד דוחה כתמים. מביקונקט נמסר כי JABRA ניצלה את כל הידע שלה שנצבר ב 150 שנות פעילות על מנת להשיק מוצר מנצח בקטגוריה. ביקונקט תשווק את האוזניות במחיר של 1299 שקלים.