יו"ר ימינה, איילת שקד, התייחסה הבוקר (רביעי) לחשיפת חלקים מעדותו של מיקי גנור בתיק הצוללות (3,000), שטען בפני החוקרים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אישר לגרמנים למכור צוללות מתקדמות למצרים, מבלי שעדכן על כך את ראשי הביטחון, על מנת לקבל הנחה מגרמניה במכירת צוללות לישראל. לדבריה, "אין סיכוי שרה"מ פעל לא כשורה והפקיר את ביטחון ישראל בשביל טובה כזאת או אחרת".
כשנשאלה על כך שהרב פרץ הורה להטיל וטו של ספרי ילדים בגלל הערה על תחבורה ציבורית בשבת, אמרה: "אני לא מכירה את הנושא, אז אני לא רוצה להגיב לפני שאני מכירה את הפרטים. אני למדתי כבר שתמיד יש ויכוח לגבי הפרטים". לדבריו, "היות ונתניהו לא נחקר, הקביעה שאין לו קשר לפרשת הצוללות תמוהה. חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית, הוא מעורב עד צוואר".
מיקי גנור. צילום: אבשלום ששוני
מיקי גנור. צילום: אבשלום ששוני

ראש הממשלה לשעבר וחבר המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, לעומת זאת, טען בגל"צ כי "אין הסבר לשום אדם בר דעת מדוע נתניהו עשה את זה בסתר, והסתיר את זה משר הביטחון של מדינת ישראל. אני מזכיר לך ששר הביטחון המצרי ידע שהם עומדים לקבל צוללות". 

לפי הדיווח של חדשות 13, גנור אמר למשטרה בעדותו כי גרמניה העניקה לישראל הנחה בשווי של כחצי מיליארד שקלים במכירת צוללות, אך התנתה זאת בכך שישראל תאפשר את מכירת הצוללות למצרים. 
 
הוא טען עוד כי גם במכירה הראשונה התנתה גרמניה את ההנחה לישראל בכך שתאשר מכירת צוללות למצרים, וכך בדיוק התבצעו הרכישות. למרות שגנור חזר בו מחלקים מסוימים בעדותו, העדות הזו, הנוגעת לסיבת אישור המכירה למצרים, לא השתנתה. אישור המכירה למצרים גרם במישרין, לפי החשד, להעשרת גנור ושותפיו, שכן הם היו הנהנים הישירים מביטול המכרז לקניית הספינות והעברת ההזמנה מהקוריאנים לגרמנים.