כארבעה חודשים לאחר שהפרקליטות הסירה את הסכם עד המדינה עם מיקי גנור בפרשת הצוללות, חשף הערב (שלישי) הפרשן רביב דרוקר בערוץ החדשות 13, את עדות גנור בפרשה, לפיה ראש הממשלה אישר לגרמנים למכור צוללות מתקדמות למצרים, מבלי שעדכן על כך את ראשי הביטחון, על מנת לקבל הנחה מגרמניה במכירת צוללות לישראל. 



גנור אמר למשטרה בעדותו כי גרמניה העניקה לישראל הנחה בשווי של כחצי מיליארד שקלים במכירת צוללות, אך התנתה זאת בכך שישראל תאפשר את מכירת הצוללות למצרים.



לפי עדות גנור גם במכירה הראשונה התנתה גרמניה את ההנחה לישראל בכך שתאשר מכירת צוללות למצרים, וכך בדיוק התבצעו הרכישות. למרות שגנור חזר בו מחלקים מסוימים בעדותו, העדות הזו, הנוגעת לסיבת אישור המכירה למצרים, לא השתנתה. אישור המכירה למצרים גרם במישרין להעשרת גנור ושותפיו, שכן הם היו הנהנים הישירים מביטול המכרז לקניית הספינות והעברת ההזמנה מהקוריאנים לגרמנים.



לפני כחמישה חודשים דנו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה עם ניצב גדי סיסו, ראש אגף החקירות והמודיעין, וניצב אלי אסייג, ראש היאל"כ, על מנת להחליט האם ייצא צוות מהיחידה לגרמניה כדי לבצע חיקור דין בתאגיד הגרמני טיסנקרופ בעניין פרשת הצוללות. ראשי טיסנקרופ הודיעו באותה עת כי הם מוכנים לשתף פעולה ולהשיב על שאלות שיציבו בפניהם החוקרים. 



יו"ר כחול לבן בני גנץ מסר בתגובה: "עוד ערב של גילויי שחיתות מחרידים - על חשבון האזרחים וכנראה גם על חשבון ביטחון המדינה. הממצאים שפורסמו הערב מחייבים את היועמ"ש לפתוח בחקירה מידית של מעורבות ראש הממשלה בעסקת הצוללות. לא יתכן שראש הממשלה יבצע עסקאות נשק המשפיעות על המאזן האסטרטגי באזור תוך חשד לעירוב שיקולים אישיים. תמונת השחיתות הנחשפת לעינינו חייבת להתברר".



רה"מ לשעבר אהוד ברק מסר: "חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית ומיד. זו פרשת השחיתות החמורה ביותר בתולדות המדינה. מעדות גנור עולה שראש הממשלה פגע בביטחון המדינה באופן חמור, על סף בגידה, בנסיבות שמעלות חשד כבד, כי מדובר בבצע כסף של מקורביו או שלו. אלה לא זוטי זוטות, מדובר בפגיעה קשה בביטחון המדינה בתמורה לשלמונים למקורבי נתניהו".