איש התקשורת אלירז שדה שהנחה את שידורי "הליכוד T.V"  ולא מסתיר את תמיכתו ואהדתו לראש הממשלה בנימין נתניהו התארח הערב (שישי) בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת 12 יחד עם חבר הכנסת לשעבר, מיקי רוזנטל (העבודה).



תוך זמן קצר התלהטו הרוחות באולפן, זאת בעקבות שיחה על חקירות ראש הממשלה והטענה שהעלה רוזנטל לפיה נתניהו, אותו כינה רוזנטל "עבריין" מנסה "להרוס את המוסדות שאמורים להחליט בעניינו ואת הממלכתיות הישראלית". רוזנטל ביקר את אמות המוסר של נתניהו ואת העובדה שהוא מואשם בשוחד, והתרעם על העובדה ששדה מצדד בו.



 


בתגובה אמר שדה כי "רה"מ כרגע בחזקת חשוד והחוק מתיר לו לכהן עד שבית המשפט יכריע בעניין", וכי לדעתו "להצביע עליו כעל האשם בכל מה שקורה במדינה זו בושה". 

עד מהרה פרץ ויכוח סוער בין השניים, שגלש לדיון על מערכת המשפט, הפרקליטות ואמון הציבור במערכת אכיפת החוק. המנחים ניסו להרגיע את הרוחות ולהשליט סדר באולפן, שהושג רק כאשר נשאל שדה האם פניו מועדות לפוליטיקה. "עדיין אי אפשר לקרוא לי חבר כנסת. אני לא יודע אם אני בכיוון, זה תהליך. לא הכל שחור או לבן. כאדם, הייתי מאוד רוצה להשפיע על דברים שאני חושב שיש דרך לעשות, וצריך למצוא אותה. אבל אני עדיין צעיר. אני צריך להיות יהודי זקן כדי שבאמת מישהו ירצה שאייצג אותו".