פרקליט המדינה היוצא, שי ניצן, שסיים את תפקידו ביום שני, העניק ראיון שישודר הערב (רביעי) בכאן 11. ניצן, שממשיך בסבב ראיונות לכלי התקשורת השונים, התייחס למספר ביקורות שנשמעו על תפקודו מכיוונים שונים.



על הטענות לפיהן נהג ביהירות כפרקליט המדינה: "אדם קשה לו לשפוט את עצמו. אני לא חושב שיש לי שכרון כוח, תמיד נהגתי ביראת כבוד. אלו החלטות של חיי אדם. מאוד נזהרתי. נכון שיש לי אמונה בצדקת הדרך, זו לא יהירות".



על הטענות כלפי תפקוד הפרקליטות: "השופט דוד רוזן הוא נציב הביקורת על הפרקליטות מקבל מאות תלונות בשנה ובודק. כשליש מהתלונות נמצאות מוצדקות. מתוך השליש הזה אני לא מקבל את דעתו על הכל, אבל היו טעויות".



על הביקורת שהשמיעה כלפיו השופטת הילה גרסטל, לשעבר נציבת הביקורת על מערך התביעה: "יש בישראל מאות שופטים, מהיכרותי רוב מוחלט של השופטים לא חושבים כמו גרסטל. עשיתי טעויות, אבל להגיד שיש משהו חולה...גרסטל הייתה נציבת ביקורת בתקופה שלא היה חוק. הכנסת חוקקה חוק וגרסטל אמרה שהיא לא מוכנה לעבוד ככה".



על הטענות לפיהן התנכל לימין במהלך כהונתו: "הייתי מופקד במשך שמונה שנים על אכיפת החוק בנוגע לפשיעה לאומית באיו"ש, אז מטבע הדברים פתחתי בחקירות נגד מתנחלים ורבנים. היו שלא אוהבים את זה. האם מי שנלחם בפשיעה לאומנית הוא אויב התורה? לדעתי לא, זו לא התורה שלי. בעבר היו שקראו לי גם אויב השמאל וזכויות האדם, זה שטויות. אני בעד החוק. יש הרבה פייק ניוז שמופץ עליי".