סתיו הררי ובן זוגה דין שושני, שנהרגו באסון שאירע אמש במעלית בבניין בשכונת התקווה בתל אביב, הובאו היום (ראשון), בליווי אלפי בני אדם, למנוחות בבית העלמין ירקונים בעיר. איציק, אביה של סתיו, אמר בהלווייה: "איך מספידים? איך אפשר להיפרד ולהגיד שלום לילדה היפה עם העיניים הירוקות? היית עמוד התווך שלנו. סתיו, את החיים שלנו, האהבה שלנו, עמוד התווך שלנו. תשמרי עלינו מלמעלה". 

חברה של סתיו הוסיפה: "היינו כמו תאומות. אהובה שלי, לאן הלכת? למה עכשיו? את לא למעלה, את פה איתי ועם כל החברות שלך".

ציון, אביו של דין, מירר בבכי ואמר: "כל רגע בעולם הזה הוא אושר. תעריכו את החיים. תהיו חזקים, תהיו חזקים, תודה שבאתם".

צוללני כב"ה. צילום: יחידת התיעוד המבצעי מד"א
צוללני כב"ה. צילום: יחידת התיעוד המבצעי מד"א

מוקדם יותר, איציק, אביה של סתיו, ספד לבתו ואמר כי "זה היה יותר מקשר רגיל בין אב לבתו". בראיון לגל"צ הוא שחזר את הרגעים בהם הבין כי איבד את בתו. לי לא עבר שום דבר בראש, אבל אשתי הרגישה. תחושות של אמא. היה לנו קשר יותר מלאבא ובת. נסעתי אליה, ראיתי אמבולנסים וחשכו עיניי. לא נתנו לי להתקרב", סיפר. "זו הזיה שב-2020 יש דברים כאלה שקורים בתל אביב ובארץ בכלל. כרגע אני עם הכאב של הילדה שלי. כל מה שאני יודע זה שאין לי ילדה. היא ודין היו מאושרים יחד וגם הלכו יחד, עכשיו אנחנו קוברים אותם יחד".

בגל"צ אחיה של סתיו, עומר, אמר: "שמענו על מה שקרה וקיוויתי שזו לא היא. חילצו אותה, היא הייתה קפואה, נישקתי לה את כפות הרגליים. אני לא מאמין שאיבדתי אותה".

 

בני הזוג תפעלו יחד מזנון בתל אביב בשם מנצ'וק, שעל דלתו הותקן הבוקר שלט ובו כתבו העובדים: "אוהבים אתכם דין וסתיו, נתגעגע לנצח". ציון, אביו של דין, ספד לבנו: "זה קשה מאוד. דין היה מקסים, ילד נהדר, נבון. הוא היה בן יחיד שלי. תמיד הסתכל מעבר. אבות לא קוברים בנים. קיבלנו אותו ל-26 שנה ועכשיו החזרנו אותו. שבר ענן כזה קורה פעם ב50 שנה. זה קשה מאוד, אין מה להגיד יותר"

בן דודו של דין כתב: "בצער רב וביגון קודר אני מבשר על מותו של בן דודי האהוב דין שושני, בשר מבשרי, אהוב לבי, שנהרג באסון המעלית בשכונת התקווה. פרח טהור שאלוהים החליט שהוא רוצה ליהנות מנוכחותו בגן עדן. אמשיך לשאת את שמך בגאווה ובאהבה כי זה מה שהיית, גוש אהבה ומושא לגאווה. נוח בשלום אהוב שלנו".