ארבעה חודשים אחרי ההשקה, וכמעט שנה לאחר שספגה מהלומה תדמיתית בעקבות התקלות, מתחילה היום (ראשון) מכירתו של מכשיר ה-Galaxy Fold. המכשיר יושק בעוד כשבועיים בארץ, בכמות מוגבלת, ובבלעדיות בישראל ללקוחות היבואן- באתר, ברשת החנויות ובמשווקים המורשים. אם אתם רוצים להיות בין הראשונים לרכוש את המכשיר, רשת סמסונג החלה  הבוקר ברישום מוקדם למעוניינים לרכוש את המכשיר. באתר ובחנויות, תמורת דמי מקדמה של 499 שקלים.

המכשיר - Galaxy Fold דגם 900F - ייימכר בישראל עם נפח אחסון GB512 , זיכרון RAM – GB12. בצבעים שחור או כסוף. מחירו לצרכן יעמוד על 7,999 שקלים. בערכת המכשיר, מעבר לכיסוי ייעודי למכשיר מצורפות לערכה  גם אוזניות Galaxy Buds – בהתאם לערכת ההשקה הגלובלית.

כזכור, בספטמבר הגיע המכשיר לחנויות, לאחר שתוקנו התקלות שהתגלו בו. בסמסונג הסבירו כי בחודשים האחרונים הם שיפרו את העיצוב של המכשיר, עם תג המחיר של קרוב לאלפיים דולרים, בעיקר בכל הנוגע למסך המתקפל - שהיווה נקודת התורפה שלו. 

"לקחנו את הזמן כדי לבחון מחדש את עיצוב המוצר, לבצע את השיפורים הנדרשים ולהריץ בדיקות קפדניות", הסבירו בחברה, שהפיצה תמונות של המכשיר בגרסתו החדשה, הכוללת כמה קלים בעיצוב. השינויים העיקריים שבוצעו: שכבת המגן של המסך הורחבה עד למעבר לשוליים, על מנת להבהיר למשתמשים שמדובר בחלק ממבנה המסך ולא במגן מסך שיש להוריד, החלק העליון והחלק התחתון בציר של המסך חוזקו באמצעות חסמים שימנעו מחלקים חיצוניים לחדור למנגנון הקיפול ומתחת למסך המתקפל נוספו עוד שכבות של מתכת, במטרה להגן עליו. בנוסף, הוקטן הרווח שבין ציר המסך לגוף המכשיר.