גורמים המעורים בחקירה שמנהלת עיראק בנוגע לאופן בו חוסל מפקד כוח קודס האיראני, קאסם סולימאני, אמרו הערב (חמישי) לסוכנות הידיעות רויטרס כי עולה ממנה חשד ש"רשת של מרגלים" בנמל התעופה בבגדד היו מעורבים בהדלפת המידע על נחיתתו של סולימאני בטיסה מדמשק לארצות הברית. עוד דווח כי המודיעין הסורי מנהל חקירה משלו, ותשאל שני עובדים בחברת התעופה הסורית Cham Wings, בה טס סולימאני לפני שחוסל.

"ממצאים ראשוניים של צוות החקירה בבגדד מצביעים על כך שהמידע הראשון על נחיתתו של סולימאני הגיע משדה התעופה בדמשק", אמר גורם בחקירה. "תפקידו של תא שדה התעופה בבגדד היה לאשר את הגעתו ליעד ופרטי שיירתו".

משרד ההגנה האמריקאי סירב להתייחס לשאלה האם משתפי פעולה בעירק ובסוריה מילאו תפקיד בהתקפות. גורמים רשמיים בארה"ב אמרו לרויטרס כי ארה"ב עקבה מקרוב אחר תנועותיו של סולימאני במשך מספר ימים לפני החיסול, אך סירבו לומר כיצד הצבא איתר את מיקומו בליל התקיפה.

מנהל Cham Wings אמר כי נאסר על עובדי חברת התעופה להגיב על הפיגוע או החקירה. דובר רשות התעופה האזרחית בעיראק, המפעילה את שדות התעופה של המדינה, סירב להגיב בנוגע לחקירה, אך הגדיר אותה כשגרתית לאחר "אירועים הכוללים בעלי תפקידים בכירים".