המשטרה עצרה היום (שני) עשרה חשודים מכפרים באזור עכו בחשד למעורבות ברצח אבי ציצושווילי ז"ל בשבוע שעבר בנהריה. מחקירתם עלה כי היעד לאירוע הקשה היה הגבר בן ה-28 מעכו שנפצע קשה באירוע, וציצושווילי נפגע רק כי עבר במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, כשהחשודים לא בוחלים לממש את מזימתם גם במחיר של פגיעה בצעיר חף מפשע. 

מהמשטרה נמסר כי החשודים נעצרו בתום חקירה סמויה ומורכבת שכללה הפעלת יחידות ואמצעים מיוחדים, שאיפשרו לאתר את החשודים, אשר על פי החשד הסתתרו מיום הרצח בדירת מסתור בעתלית. הם הובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית במחוז חוף ומחר יובאו לבימ"ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרם. עוד עולה מהחקירה כי ציצואשוילי לא היה קשור לאירוע והיעד של הירי היה תושב עכו שנפצע באורח קשה. מבית החולים נמסר כי חל שיפור במצבו, וכעת הוא מוגדר בינוני.

כזכור, האירוע התרחש בשבוע שעבר, כאשר שני גברים פונו במצב קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "גליל" בנהריה, לאחר שנפתח לעברם ירי כשנסעו ברחוב ויצמן בעיר. תוך מספר דקות הגיעו צוותי רפואה לזירה במטרה להעניק טיפול רפואי לשני הפצועים, יחד עם אנשי משטרה שהחלו לחקור את הרקע למקרה. הפצוע הראשון, בן 28 מעכו, בן למשפחה המוכרת למשטרה, והפצוע השני, נער בן 17 - מת לבסוף מפצעיו.

אביו ספד לו בראיון אצל איילה חסון ב-103fm וסיפר על המחדל שגבה את חייו של בנו. "הוא קיבל קליע בבטן. הוא עבר במקרה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון וקיבל כדור תועה", אמר, "הוא יצא מהבית והלך לחנות של החבר שלו. אחרי עשר דקות חבר שלו התקשר מהטלפון שלו. הוא לא יכל לדבר הרבה. הוא יצא לקנות סיגריות ואחרי שהוא חזר בשביל כדור תועה פגע בו".

נזכיר כי היום בשעות אחר הצהריים התבצע חיסול בכפר ג'דיידה מכר, במהלכו נפצע גבר כבן 30 באורח אנוש, שפונה באופן עצמאי על ידי משפחתו לבית החולים "גליל" בנהריה. המשטרה העלתה חשד כי מדובר באירוע בעל רקע פלילי.