אבי ציצושווילי, הנער בן ה-17 שנפצע אמש באורח קשה לאחר שנורה ברחוב ויצמן בנהריה, מת במהלך הלילה (בין ראשון לשני) מפצעיו. מבית החולים נמסר כי מותו נקבע בתום ניסיונות החייאה. "המרכז הרפואי לגליל משתתף בצער המשפחה ומחבק אותה ברגעיה הקשים", נמסר. מצבו של הפצוע השני מאירוע הירי, תושב עכו בן 28, בן למשפחה מוכרת למשטרה, קשה אך יציב. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ, לאחר שעבר ניתוח במהלך הלילה.

מעיריית נהריה נמסר כי היא "כואבת את מותו של אבי ציצושווילי, תלמיד כיתה י"ב בתיכון שחקים בעיר, בנו של עובד העירייה יוסי ציצושווילי, לאחר שנפגע אמש אנושות מירי בעיר. אנו מחבקים את המשפחה היקרה בשעתה הקשה".

כזכור, השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "גליל" בנהריה, כשמצבם קשה, זאת לאחר שנפתח לעברם ירי כשנסעו ברחוב ויצמן בעיר. תוך מספר דקות הגיעו צוותי רפואה לזירה במטרה להעניק טיפול רפואי לשני הפצועים, יחד עם אנשי משטרה שהחלו לחקור את הרקע למקרה. טרם ברור לכוחות המשטרה האם ההרוג בן ה-17 קשור לאירוע, או שמא נקלע באופן אקראי למאורע.

כזכור, לפני ארבעה ימים בוצע ניסיון חיסול באשקלון בפיצוץ רכב בפינת הרחובות אנה פרנק ומנחם בגין בעיר. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. צוותים של מד"א שהגיעו למקום גילו כי הפצוע שהיה ברכב התפנה עצמאית לבית החולים ברזילי באשקלון, שם התברר כי הוא סובל מחבלות בגפיים התחתונות.