מחאת נהגי המוניות: מאות הפגינו היום (חמישי) וגרמו לשיבושי תנועה בעיר, כאשר נסעו באיטיות תוך שהם צופרים. בהמשך הם אף חסמו את צומת עזריאלי. "נמשיך במחאות עד שיודיעו על דחיית יישום הצו להתקנת מונה חדש, שפוגע לנו קשות בפרנסה", הודיע יו"ר איגוד נהגי המוניות, יהודה בר-אור. הוא הזהיר: "המחאה היא לא רק בתל אביב. כ-1,500 נהגי מוניות החליטו למחות על הצו המחייב התקנת מונה חדש עד ה-6 במרץ. היו גם מחאות בירושלים, בחיפה ובבאר שבע ונהגי מוניות גם מתכוונים למחות בנמל התעופה בן גוריון".

לטענת נהגי המוניות, התקנת המונה החדש תביא להפחתה של כ-30% בהכנסותיהם בנסיעות בינעירוניות. הנהגים טענו עוד כי "העלאת התעריפים בנסיעות העירוניות קטנה ביותר ביחס לאובדן ההכנסות בנסיעות הבינעירוניות. "ביקשנו שמומחה מטעם משרד התחבורה יבדוק את השינויים במונה החדש, ולדחות את הצו המחייב התקנתו עד שהבדיקה תסתיים", הוסיף, "הבטיחו לנו תשובה וחיכינו עד סוף ינואר, אבל אנחנו רואים ששום דבר לא זז והחלטנו לצאת למחאות". 

עוד אמר יו"ר הארגון כי "אף אחד לא יסכים שייפגעו בפרנסה שלו. נהגי מוניות יפסידו אלפי שקלים עם המונה החדש". כאמור, ברקע הבחירות לכנסת, שיתקיימו בעוד חודש, הודיע בר-אור על הדפסת אלפי סטיקרים עליהם נכתב: "ביבי וסמוטריץ, פגעתם בנו. ניפגש בקלפי".

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "מונה התעריפים החדש בענף המוניות יגביר את השקיפות במונית, יאפשר לנוסע לאמוד מראש את עלותה, בהתאם לזמן ומרחק הנסיעה וישקף בצורה נכונה יותר את העלויות לנהג המונית. משרד התחבורה האריך את משך תקופת ההיערכות של נהגי המוניות על שישה חודשים עד למרץ 2020. בתקופה זו נהג מונית שטרם עדכן את המונה לתעריפים החדשים, רשאי להמשיך לגבות על בסיס התעריפים הקודמים".