איוונקה טראמפ הגיעה לביקור באיחוד האמירויות בדובאי בכדי להשתתף בפורום הנשים העולמי. פורום הנשים העולמי של דובאי מתרחש השנה בפעם השנייה ב16 ו17 בפברואר. נושא הוועידה השנה הוא "כוח ההשפעה". 

טראמפ הגיעה לבירת איחוד האמירויות, אבו דאבי, בסוף השבוע ונפגשה עם יורש העצר של איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד אאל נהיאן. בנוסף, טראמפ נפגשה עם יזמיות, נשים רבות וגורמי ממשל בלובר אבו דאבי, שם דיברו על העצמת נשים באיחוד האמירויות. בכירים אלה כללו דמויות בולטות כמו ראם אל-האשמי, שר המדינה לשיתוף פעולה בינלאומי, נורא אל-קאבי, שר התרבות ופיתוח הידע ושרה אל-אמירי, שרת המדינה למדעים מתקדמים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Today at the Louvre Museum Abu Dhabi I met with UAE female ministers & entrepreneurs Together we seek to advance gender equity throughout the region. 🇺🇸🇦🇪 #WGDP

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

טראמפ הודיעה ​​בוושינגטון על הצעת חקיקה המגובה על ידי הסנאטורים לינדזי גרהאם וג'ין שאהין, על יוזמת הפיתוח והפריחה העולמית של נשים שנכתבה בחוק. עם זאת, החקיקה חייבת לעבור בשני חדרי הקונגרס האמריקאי.

טראמפ נשאה את נאומה המרכזי של הפורום ביום ראשון ואמרה "אני שמחה על השתתפותי בפורום הנשים הגלובלי של דובאי כדי לקדם את ההעצמה הכלכלית של נשים ברחבי העולם ולהדגיש את ההתקדמות של יוזמת הפיתוח והפריחה העולמית של הנשים". היא הוסיפה "יוזמה זו השפיעה על למעלה מ -12 מיליון נשים בשנה הראשונה שלה, ובדרך למטרתנו להעצים כלכלית 50 מיליון נשים עד שנת 2025."

בנוסף לפורום הנשים העולמי, טראמפ השתתפה בוועידת ה- MENA האזורית We-Fi בדובאי, המתמקדת בתמיכה בנשים יזמיות ברחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה. כמו כן, הציגה הוועידה מחקרים רלוונטיים בנושא.