לאחר שצה"ל הרס הבוקר (חמישי) את בתי המחבלים וליד חנאתשה בעיר רמאללה ויזן מגאמס בכפר בית זית, שהיו מעורבים בפיגוע במעין דולב, במהלכו נרצחה רנה שנרב ז"ל, שוחח אביה של רנה, הרב איתן שנרב, שנפצע בעצמו בפיגוע, עם "מעריב" וסיפר על תחושותיו.

"אנחנו שמחים היום שנעשה החלק הראשון של הדין. השר בנט התקשר אלי הבוקר ועדכן אותי על הריסת בתיהם של שניים מהמחבלים. צריך להבין שהיו חמישה ואפילו יותר מחבלים, שעל הידיים שלהם יש כתבי אישום על רצח, ומקווים שהצדק יימשך להיעשות ולהיראות וגם בתיהם ייהרסו, ולו רק כדי להוות גורם הרתעה ממשי לרוע, לאכזריות ולאלו ששופכים דמם של יהודים", אמר שנרב.

הרס בתי המחבלים, קרדיט: דובר צה"ל

מעשה שכזה נותן לכם נחמה או עידוד?
שנרב: "לא, אנחנו לא מחפשים נחמה פרטית שלנו. את רנה שלנו איבדנו, היא ממש מתוקה. אבל, אנחנו מחפשים גאולה. לא גאולה גדולה שלא ניתן להשיג, אלא לגאול אותנו מהאנשים הללו שלוקחים חיים באירועים כאלה. רק הרתעה ממשית ופגיעה קשה באותם אנשים מבחינת הריסת בתיהם תוכל להוות תגובה הולמת. צריך להבין ולפי המידע שהיה אצלנו בשבוע שעבר אלוף פיקוד המרכז ישבנו איתו ארוכות ומהשיחה עלה כי מדובר בחולייה גדולה מאוד כאשר אלו שהפעילו את הלחצן הפעילו את המתג של המטען ופוצצו אותו, הם רואי חשבון בעמותות לזכויות אדם המקבלות מאות מיליונים, מיליארדים מארגוני טרור.

"אלו רואי חשבון שישבו על השיבר הכספי, הגיעו ולחצו על הפעלת המטען כדי לרצוח את רינה ולרצוח יהודים אחרים רק פעולת תגמול של הריסת הבתים תרתיע אותם ואת שולחיהם. זה חס ושלום לא נחמה פרטית שלנו. עם האובדן שלנו אנחנו מתמודדים מדי יום. אבל זו בהחלט שמחה, ואנחנו מחזקים את כוחות הביטחון שלא מרפים ועושים את הצדק ואת הדין, במיוחד בימים אלו כאשר כתוב כשנכנס אדר מרבין בשמחה, ויש כאלה הטוענים לזכר עמלק ומשווים כל אדם כל רוצח כל מחבל כעמלק. זכור את אשר עשה לך עמלק בהחלט מתאים כאן".