חוגגים בצל הקורונה: לילה לפני ההודעה הדרמטית על איסור התקהלות של יותר מ-100 איש, תיאטרון הקאמרי ערך מסיבת פורים עטורת כוכבים, הגענו לאירוע כדי לשמוע מהשחקנים על החוויות שלהם מפורים, וגם איך עורכים מסיבה בתקופת הקורונה, כששיעול אחד בה יכול לגרום לתיאטרון שלם להפסיק לעבוד לשבועיים.

ספרו על תחפושת שזכורה לכם במיוחד
רויטל זלצמן: "אמא שלי חיפשה אותנו היום ונורא. יש לי צילום של שהתחפשתי לסוג של ספרדייה עם תוף מרים והיה לי מין סומק כזה מעורבב, וזה מה שאני זוכרת מהילדות מפורים".

דן שפירא: "אמא שלי עובדת בחדר ניתוח, אז כל שנה היא הייתה מחפשת אותנו בכל מיני דברים שקשורים בניתוחים, נגיד אסטרונאוט - זה היה מלא בכל מיני צינורות כאלו, אם הייתי ליצן אז זה היה מלא ב... לא משנה מה, זה היה מלא בכל מיני דברי מבתי חולים. אבל היום בתקופה של הקורונה זה פסה לגמרי".

עופרי ביטרמן: "היו חייבים לי כסף על פרס התיאטרון, אז אמרתי 'יאללה, אני מתחפש ל-שוטף פלוס 365. אני התחפשתי לשוטף, ובת הזוג שלי לזקנה בת 365".

"אני שמתי על עצמי כל מה שאני לא שמה בדרך כלל", סיפרה שרה פון שוורצה על התחפושת שאיתה היא הגיעה לאירוע. "מנומר, כפפות של סבתא שלי, טבעת, פאה, לא מאופרת - כי כל ערב אני מאופר. משקפי שמש, כי אני אף פעם לא שמה ופלטפורמה".

בתקופת הקורונה שיעול אחד כאן יכול להשבית את התיאטרון לשבועיים
דן שפירא: "זה בולשיט, את תקנו את זה, זה חרא, זה שטות. החיים הרבה יותר טובים מזה, אל תפתחו טלוויזיה, סגרו, שימו נטפליקס, עזבו אתכם מהשטויות, הכל יעבור. בורא עולם עושה קצת סדר בעניינים, מוריד איפה שצריך, מחזק איפה שצריך, בלי פאניקה, יש בריטניקה".

נגיד והייתם צריכים להכנס לבידוד, מה הייתם עושים שבועיים בבית?
מיי פיינגולד: "חלום! אני לא עושה כלום שבועיים. פעם ראשונה מאז שנולדתי".

רויטל זלצמן: "אולי נטלפיקס, אני אעשה אימונים בבית, יהיה לי קשה בבית בבידוד"?

עופרי ביטרמן: "אנשים עושים כל מיני סרטונים. ראיתי שנטע ברזילי עשתה משהו מגניב. אני אלך על משהו בסגנון, אני אנגן על השיניים, אנגן על הציפורניים, אעשה ציורים על מסיכות, אני בעד".

דן שפירא: "אם אכנס לבידוד של שבועיים, התשובה המשעממת היא שאני אקרא הרבה ספרים, התשובה המעניינת שאני אביא הרבה ב...".