הזוגות מדברים: לפני מעט מעל חודש שבה למסך הישראלי תוכנית הריאליטי המצליחה "חתונה ממבט ראשון" בעונה שלישית. התוכנית שהפכה מאז עלייתה בתקופת פיצול ערוץ 2, ללהיט טלוויזיוני ששבר שיאי רייטינג, והעונה השנייה שלה הגיע לממוצע של 18.7 אחוזים ו-466 אלף צופים. הריאליטי לא הצליח להנפיק פתיחה חזקה, ופרק הבכורה שלו השיג 17.8 אחוזי רייטינג בלבד, אך עם המשך שידור הפרקים והתפרצות נגיף הקורונה, הוא הדביק את הצופים אל המסך.

במוצאי השבת ובראשון, שידרה "קשת 12" פרקים מיוחדים של ריאליטי החתונות, "המומחים מדברים" בהם היא ניסתה לסחוט את המיץ מהפורמט המצליח, והציגה בפרקים בהם הפסיכולוגים והחוקרים בתוכנית סיכמו את מצבם של הזוגות עד כה, מבלי להציג התרחשויות חדשות. יחסית לפרקים האחרים ששודרו בתקופת הקורונה, שני פרקי "המומחים מדברים" הביאו לזכיינית נתונים פושרים, של 21.9 אחוזי צפייה בפרק הראשון (שגם גרמו להפסד מול "האח הגדול") ו-23.5 אחוזים בפרק השני.

 

עם החזרה לפרקים הרגילים, ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" עם 27.2 אחוזי רייטינג, מול "שנות ה-80" של "רשת 13" שגרפה 12.9 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם " זמן אמת" שקיבלה 4.7 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 26.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-11.7 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.4 אחוזים.