ימים ספורים לאחר השקת האייפון SE, מתפרסם עיצובו של אחד מהאייפונים הבאים שאפל צפויה להשיק. ערוץ היוטיוב EverythingApplePro, פרסם סרטון אשר חושף כיצד ייראה האייפון 12 פרו מקס, אחד מהדגמים החדשים שככל הנראה יושקו בספטמבר הקרוב. את הפרטים החדשים הוא ביסס על מידע שהתקבל מתוך שרטוטים של המכשיר.

המידע מאשר חלק מהדיווחים הקודמים, לפיהם המכשיר לא יהיה דומה לאייפון 11, וכי אפל אימצה למעשה את המבנה של דגמי האייפד פרו, -iPad Pro, אשר מציעי פחות קימורים בגוף המכשירים, וצמצום המגרעת במסך המכשיר. כמו כן, ניתן לראות את מערך הצילום בגבו של המכשיר, אשר דומה למבנה שהוצג באייפון 11, כאשר הוא כולל את מצלמת ה-LiDar כחיישן צילום רביעי.

עוד עולה מהשרטוטים המוצגים בסרטון, כי גודל המסך של המכשיר יהיה 6.7 אינץ', וכי השוליים יהיו מצומצמים יותר משל האייפון 11 פרו מקס - 1.55 מ"מ בלבד, לעומת 2.52 מ”מ בדגם ה”פרו מקס” הנוכחי. עוביו הכולל של הדגם הבא בסדרה יצומצם גם כן, ויגיע בעובי של 7.4 מ”מ, לעומת 8.1 מ”מ בדגם הקיים כיום. כמו כן, הלקוחות יוכלו להינות ממספר צבעים נוספים למכשיר, שראינו בעבר בדגמים הזולים של המכשיר - תכלת, כתום בהיר וסגול בהיר.

ביום רביעי בערב, אפל השיקה בהפתעה מכשיר מוזל בשם אייפון SE, עם מסך בגודל 4.7 אינץ' ותג מחיר זול במיוחד של 399 דולרים. מדובר באירוע חריג, שכן אפל אינה נוהגת לקיים השקות שקטות של מכשירי אייפון, ועד כה הכריזה עליהם באירועים גדולים.מבחינה חיצונית המכשיר זהה לאייפון 8 שיצא לפני כשנתיים וחצי, אך מתחת למכסה המנוע נמצאת ערכת שבבים חדישה - A13, שנמצאת גם בסדרת האייפון 11.

בדומה לאייפונים מדורות קודמים, הוא כולל כפתור בית בחלקו התחתון, מנגנון Touch ID לזיהוי טביעת אצבע ומצלמה אחורית אחת בלבד. המכשיר החדש הוא ממשיך דרכו של אייפון SE המקורי, שיצא ב-2016, והיווה אלטרנטיבה זולה ליתר האייפונים. הגרסה הבסיסית, עם 64 גיגה בייט נפח אחסון, תימכר ב-399 דולר, בעוד שגרסת ה-128 גיגה בייט תעלה 449 דולר. עבור 256 גיגה בייט תתבקשו לשלם 549 דולר והוא יהיה זמין בשלושה צבעים - לבן, שחור ואדום. 

כזכור, מגזין בלומברג דיווח כי אפל צפויה להשיק בין החודשים ספטמבר לנובמבר סדרת אייפונים חדשה הכוללת, בניגוד לאירועי עבר, ארבעה מכשירים ולא שלושה. כל האייפונים החדשים צפויים לתמוך ברשתות 5G. עדיין לא ברור האם נגיף הקורונה ישפיע על זמני ההכרזה. עודאך הוא ככל הנראה הדיווח מתייחס לעיצוב החיצוני של המכשיר, ומאשר את התחזיות השונים של מומחים ואנליסטים.

ככל הנראה, לפחות אחד מהמכשירים יכלול גב מתחת לא זכוכית, וגוף המכשיר יהיה עם קצוות ומסך שטוחים, בדומה לאייפד פרו החדש וכמו האייפון 5 הוותיק. עם זאת, השוליים צפויים להיות הרבה יותר דקים. עדיין לא ברור אם רק מכשיר הדגל יזכה לעיצוב החדש-ישן או שמא גם צמד הדגמים הזולים יותר, שיחליפו את האייפון 11.