איך נקלע כוכב הרשת החברתית ותכניות הריאליטי של השבועות האחרונים, המברך הלאומי הנער דקל וקנין מטבריה, בעל כורחו, לסכסוך העקוב מדם בין שני גורמי הפשיעה הבכירים ביותר בצפון, שמוליק הרוש ושותפו לשעבר ויריבו הגדול בהווה מיכאל מור, השוהה במעצר עד תום ההליכים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין רצח עד המדינה טל קורקוס.

סרטון שהופץ לראשונה לפני כחודשיים וחצי, וחזר לאחרונה לרשתות החברתיות מתעד רגעים שבהם נראה הרוש כשהוא יושב לצידו של הנער המזמר ומבקש ממנו להקדיש שיר למור לכאורה.

אלא, שהרוש ש"מפקיד" מתחת לחולצתו של וקנין, כמה מאות שקלים כמחווה כביכול, מבקש את השיר "אתה לא אותו הגבר.... אין לך מילה" של הזמרת נטלי פרץ.

כידוע, דרכיהם של הרוש ושותפו לשעבר מור, שניהם תושבי נהריה לשעבר, נפרדו לפני שנים אחדות. ובעוד הרוש נותר באזור הצפון, מור העצים את כוחו גם באזור הדרום כשחבר אל ניבי זגורי. בעקבות הקשר ביניהם הואשם מור, ברצח עד המדינה טל קורקוס, והוא נתון במעצר עד תום ההליכים בעניין זה.

לפני כשלוש שנים וחצי נורה הרוש מטווח קצר באזור נעמן בעכו, ונפצע באורח קשה ומאז היריבות בינו לבין מור, רק הלכה ודעכה. ברקע מצאו את מותם חייליו של מור, האחרון שבהם תושב עכו, שגלה לאור יהודה ונהרג מפיצוץ מטען ברכבו לפני כשמונה חודשים.

"יש שם יריבות קשה בין השניים וחבל שצד אחד שרבב את הנער וקנין, לתוך הסכסוך ביניהם. זה סרטון שהופץ ברשת כבר לפני כחודשיים וחצי וחזר כנראה בימים האחרונים וזה מיותר. דבר כזה יכול להלהיט את הרוחות בעולם הפשע במיוחד באזור הצפון" אומר גורם המעורה ביחסים בין השניים.