ראיתם איזה גבר יצא מאור? איך הוא הפתיע את מור ונפרד ממנה בהפתעה אצל יעל ודני? הביציות שלי מחאו כפיים מרוב התרגשות. וואו, גבר שבגברים. סתם, מה נראה לכם? זה היה המעשה הכי פחדני בתולדות חתונה! אני מאחלת למור גבר שיאהב אותה כמו שמאור אוהב לדבר עליה מאחורי הגב שלה. זה לא סוד שמאור הוא לא הפייבוריט שלי אבל הפעם הוא ממש הגזים, לידו אריק נראה כמו חסיד אומות עולם. רבותיי, מי שיש לו אגו - עדיף שישאר בבית ושלא יצטלם לתוכנית שידוכים. אגוזי ומתחילים:

1. דנית ואמיר התעוררו לבוקר של מיטה זוגית ומשום מה, דנית כל כך התרגשה מהמחווה כך שהיא הייתה חייבת להצטלם עם אמיר סלפי מטונף על הבוקר. זה בהחלט היה היום הכי טוב שהיה לדנית עם אמיר, מה שהתחיל בסלפי מיטה המשיך לשקשוקת בוקר ב-2 מחבתות ויום עם החברים של אמיר -בן ויבנה. כן, בן ויבנה - לא פתח תקווה, לא ראשון לציון, לא כפר סבא. יבנה - כמו העיר שרק שמעתי את השם שלה, לא בטוחה שהיא קיימת. אני כן יודעת שיש "יבנה הירוקה".

וגם: האם גם הפעם ה"זוג המושלם" ייפרד ראשון?

2. הפגישה עם החברים הייתה מתוקה בטירוף. הם חמודים לי מידי והאופן שבו דנית משתלבת עם הטייפ קאסט של הבנות שמצופה מאמיר להביא - עשה לי בחילה. הוא אשכנזי מבית טוב והיא אשכנזיה מבית טוב -זה חייב להתאים! אז זהו ש… לא!

3. חבר של אמיר העיד שיש לדנית את כל מה שאמיר מחפש בבחורה: היא מצחיקה, חכמה, חדה נראית טוב ויש לה כלבה. לא כלב- כלבה, זה היה קריפי כשהחבר הדגיש את הכלבה. כאילו מדובר בחלום ילדות שאמיר סוף סוף הגשים. אני חוששת החבר אישר לנו את מה שחששנו ממנו - אמיר נשאר בגלל הכלבה.

מור ומאור, ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך: קשת 12)
מור ומאור, ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך: קשת 12)

4. יש לי רעיון גאוני לקברניטי ערוץ 12 -בואו נעשה תוכנית שידוכים בין אנשים לבין בעלי חיים. נקרא לה "האו, האו ממבט ראשון". חשבו על זה - החתן מחכה בחופה ואז כלבה לבושה בשמלת חתונה רצה אליו על 4. מי שרוצה חתולה - פשוט נכניס פח לחופה.  חשבו על זה, ג'ינג'ר תהיה מהממת בהינומה.

5. הפגישה עם החברים עבר בהצלחה ודנית עשתה את הטריק הכי ישן בספר -שמרה בחמידות על התינוק של אחד החברים ושחררה את ההורים למנוחה אמיתית. אני מכירה את האסטרטגיה, כשאת רוצה להתחבר למישהו אז את נחמדה לכלב שלו או לילד שלו. הבעיה שהכלב אחרי 2 ליטופים עוזב אותך והתינוק נתלה עליך עד שאת נשארת עם נמק בידיים. אני אגלה לכם סוד- לאף אחד אין סבלנות לילדים שהם לא שלו - אלא אם משלמים לו על זה או שיוצא לו משהו מזה. שמחתי לעזור.

6. בשעה טובה האירוח נגמר והזוגות נפרדו עם חניה בכחול לבן. דנית ואמיר המשיכו למה שהם יודעים לעשות הכי טוב וזה - לשחק שחמט. בחיי, אם אתם רוצים להרוג למישהו את הלבידו, תשחקו איתו שחמט. אין משהו מדכא מיניות יותר מזה ואמיר יודע זאת.

7. דנית ואמיר נחו על הספה, כאשר דנית התכסתה בשמיכת הוידואים שלה. אמיר שיתף את דנית שהוא חושש שיעל תפתח את עניין המשיכה ודנית עוד הוסיפה ושאלה אותו אם זה קשור לחיצוניות שלה, וכל זה בזמן שהוא משוטט בטינדר (או באתר אימוץ של צער בעלי חיים). אני לא מבינה את דנית, בחורה שיש לה מה להציע ואריק (לא אמיר) יודע זאת :) , נשארת עם גבר שמודה שהוא בבעיית משיכה. לאן כבר הקשר יכול להתפתח? תראו מה קרה לתקוה ולליאור - הוא הודה שלא נמשך אליה, הם עשו קולות של ביחד והקשר הזה היה מהיר כמו איילון צפון ב 12 בלילה.

8. עניין המשיכה אכן הגיע לטיפול עם יעל ושם אמיר סיפר לה שיש לו בעיה שחוזרת על עצמה: הוא מכיר נשים שמאד מתאימות לו ואז חסר ה "משהו הזה" ( שזאת מילה נרדפת למשיכה) והמשהו הזה הרס לו הזדמנווית בעבר. מה אומר לכם - פה חשדתי!! אתם מזהים דפוס בעייתי? תרשו לי לצטט את כוורת בעניין זה:"פה קבור הכלב, האו.. פה קבור הכלב, האו.  זהו עצם העניין- לא זה עצם של הכלב!".

אמיר ודנית (צילום: צילום מסך: קשת 12)
אמיר ודנית (צילום: צילום מסך: קשת 12)

9. אחרי ריצה משותפת אמיר סיפר לדנית שהיה  ילד דחוי, ורוד ושמן והודה שבניגוד למצופה הוא אדם ששופט לפני מראה חיצוני. אמיר יקירי, גם אני הייתי בילדות בטטה לא מקובלת עם חצ'קונים ומשום מה אני לא נמשכת לכלבים, גם לא לכלבות.

10. אתם הבנתם מה הגר רצתה מניר כשנפגשו אצל יעל? כי לי היה קשה. יעל ניסתה לנער מעט את הגר כשהסבירה לה שניר צריך מקום כמו שהיא (הגר) צריכה ספייס. מה אישה ממוצעת הייתה עושה? מחבקת את ניר ומודיעה לו שיש לו את כל המקום שהוא צריך. מה הגר עשתה? כעסה עליו למה הוא מראש מוותר על המקום שלו. רמת היגיון: אמיר קם בבוקר ומנשק את ג'ינג'ר. הגר טענה שהיא לא בן אדם רע, באמת. הגר יפתי אנחנו לא חושבים שאת בן אדם רע - את פשוט רעה לניר. 

11. קשה לי להכיל את הקשר של ניר והגר, הוא נע בין אומללות לבין אומללות מתונה. הכל כל כך עצוב ואיטי, עד שהם ישכבו ניר יגיע לגיל העמידה. אפילו כשניר הודיע קבל עם ועדה ליד החברים של הגר- שהוא רוצה להמשיך איתה, הגר שאבה בקבוק בירה ולא הגיבה בהתאם כשליטפה אותו בזקן כמו שמלטפים חמוס. רמת הצלפות שכזאת גברים מקבלים רק בד'אנג'ן וגם שם- מתישהו הכאב פוסק. 

12. לא יודעת מה גרם להגר להיכנס למיטה של ניר ואין לי מושג איך הצלם הגיע לשם בשעת לילה. הימור שלי? הגר בייצה. כשאנחנו  מבייצות - גם חיוך מהשומר בקניון מתפרש כהזמנה לסקס…

13. אם למחאת המכנסונים היו פנים - אלה היו הפנים של רוני. כי אמרת רוני- אמרת מכנסונים.. את האמת, מהמם לה ואני מפרגנת. מקללת בלב ואז מפרגנת. 

14. רוני ונועם הזמינו את הגר וניר לארוחת ערב, זה הרגיש כאילו הם לקחו מלח גס ופיזרו עם הפצעים של ניר, בזמן שלא במכוון, נועם הראה לו איך זה להיות עם אישה חמה ומלאת רגש. נועם עשה מקרב בין הגר וניר ואני לגמריי מכתירה את נועם כיועץ הזוגי הכי טוב של כל העונות. מלך!!! 

15. הדאבל דייט נגמר בסשן מוזר מאד של חיבוקים בין הזוגות וזה הרגיש כאילו עוד שנייה תופרים לנו אורגיה. מה שכן, הגר סוף סוף אמרה לניר את המשפט הכי חם שאמרה לו העונה והוא היה "איזה מרכך כביסה שמת, הכחול?". אולי זה המרכך זירז את הביוץ?

16. נועם עשה לרוני הפתעה ולקח אותה לרכיבה על סוסים. רוני עפה על הרעיון למרות שהחווה נראתה סופר מטונפת, הצלם שוב פרגן לרוני כשצילם מקרוב קרוב את רוני עולה על סוס. נועם שרמנטי כמו גוסטבו ברמודס ולכן לא הבנתי למה העורך החליט להתעלל בו, כששם ברקע  את השיר של מוש בן ארי "כמה שיותר גבוה", מכל השירים בעולם: "כמה שיותר גבוה" . כאלה חמודים, חבל שלדעתי הם לא ביחד. 

17. מאור, בפעם המיליון ואחת,הרגיש מרומה ומשתף זאת בפני דני, בפני חברים שלו, בפני הרוכלים בשוק, בפני המוכרים בחנות בגדים ורק לא בפני מור. הוא גם סיפר לדני שאם היה משקיע שליש בקשר כמו שהוא השקיע עם מור - הוא כבר היה נשוי עם 4 ילדים. רמת מודעות: פינצ'ר מנסה לריב עם אמסטף.  מאור כפרה, איזה נשוי עם 4? מקסימום גרוש פלוס אחד,  וגם זה כי התחתנתם בגלל ההריון שנוצר מסטוץ בבר.

18. שלא תטעו, אני לא חושבת שמור חפה מטעויות. כן, היא דיווה ולא תמיד אותנטית. יחד עם זאת, בקשר עם מאור היא כן ניסתה ליצור תקשורת בסיסית ולהעביר את הזמן בסבבה אך משום מה, מאור לא התגבר על חוסר הרצון שלה לגעת בו.  בזמן שאישה רגילה הייתה נמנעת ממגע עם מאור - מור נעלה את הדלת כאילו זוהר ארגוב בקריז ישן  בסלון. 

19. מאור חיכה כל חייו לרגע שהוא יפרד ממור בהפתעה וממול הפסיכולוגים. הוא רצה להחזיר לעצמו את הגבריות האבודה אך עדיין לא השכיל להבין שזאת לא הדרך. זכותו לפרוש , אולם מין הראוי שהיה עושה זאת מול מור ולא מפתיע אותה כך.מאור הפנקסן - יצא הכי פנקס הקטן ואפילו גלגולי העיניים של יעל ודני העידו על מה שהם חושבים עליו: אין מספיק פנקסים בעולם שיכולו להכיל את ההתחשבנויות שלו.

20. מור בכתה וטענה שקשה לה כי לא סיימה משהו. במילים אחרות, היא נעלבה כי הוא זרק אותה ולא היא זרקה אותו. מניסיון, אין דבר יותר מעליב מלגלות שגבר שאת בכלל לא משתינה לכיוון שלו - זורק אותך. מרגיש כמו שפיל הפיל. את איתו מרחמים ובסוף - הוא זורק אותך!!! מאמינה שגם לגברים זה קורה. 

21. מור ארזה לבדה ומאור אפילו הציע את עזרתו - רק שהיא תתחפף כבר. עם הקרש גיהוץ מור המשיכה לחיים ארוכים וטובים. היא נראתה מרוסקת ואני מבינה למה. אני חושבת שההפקה לא הייתה הוגנת כלפיה ושעם גבר טיפה יותר בוגר - היא יכלה להמריא אל על.

22. אגב, לא הבנתי את הקטע שמאור שף ובסוף היא הייתה צריכה לבשל לחברים שלו, נו מילא. אתמול הוא עוד מיהר לשחרר ידיעה שחזר לאקסית שלו, רצה להראות לכולנו שהוא מבוקש ואהוב. הביציות שלי קופצות מאושר, לא ישנתי כל הלילה מתרגשות. 

כל טוב!