תודה לאל סוף השבוע העצוב בתבל הגיע לקיצו, שוב הבטיחו לנו דרמה גדולה מהחיים ובמקום קיבלנו דרמה מעליאקספרס. עם כותרת כמו "הסופ"ש ששינה את ניר" ציפיתי שהוא יסיים את הערב מחובק עם דובי, אבל איך אומרים - ציפיות יש רק בכריות. אחרי הסופ"ש הזה אני מאחלת לכם שמישהו יאהב אתכם כמו שהגר אוהבת דרמות, ושיאהב לראות אתכם כמו שדניס אוהב לראות את רוני בבגד ים. אם דניס היה בן הזוג שלי, הטיול היחיד שהייתי מאפשרת לו היה טיול למוזיאון הפלמ"ח וחזרה. עוגת שוקולד קוקוס ומתחילים:

1. השמש הפציעה על אחוזת רות והזוגות קמו לעוד יום של סבל. דנית סיפרה שכיף לה להתעורר בבוקר יחד ושהיא ואמיר התקרבו. אחרי שהרמתי לה קצת העונה, הגיע תורי לשאול: דנית, מה את מעשנת? מי הדילר שלך ומה המספר שלו בטלגראס? אחותי, אם ככה נראית קרבה אז אני מנהלת מערכת יחסים אינטימית עם חצי מקריית אונו. חמודה, את השקרים הכי גדולים אנחנו מספרים לעצמנו. חלאס, את ואמיר קרובים כמו שאני ודיוויד בקהאם מנהלים רומן באחוזת בקינגהאם. דיי עם זה כבר!!

2. אריק המפטם הציע לדובי קפה כאילו לא היו דברים מעולם ואפילו שאל אם הכל בסדר, דובי טענה שלא היה כלום, ברקע הופיע המוטיב החוזר של שניהם - רימונים. כולנו יודעים שאם בטעות דובי הייתה קוטפת רימון - אריק היה מסגיר אותה למשטרה.  אריק סיפר למצלמה שסה"כ היה ערב נורא נחמד, כמה דובי נהנתה מהערב ההוא? בואו נגיד שזוהר ארגוב עשה יותר חיים במרכז גמילה. אני לא מבינה מדוע דובי מתעקשת לשדר "עסקים כרגיל" כשהמצב חרבנה, הימור שלי - דובי התאהבה בעדשת המצלמה וכרגע היא מנסה ליהנות מכל הגודיז שיש להפקה להציע לה, לכן גם היא שתקה כל הפרק, הזמינה מאפר פרטי ונתנה לאיפור לעשות את שלו.

3. ניר התעורר ודפק פוזה של הרצל על המרפסת, ממש חשב לעצמו ש"אם תרצו אין זו אגדה". הגר התעקשה שניר ידבר איתה, אמרה מפורשות שהוא חייב. בהשראת החזון של הרצל, ניר נפל במלכודת ואשכרה סיפר לה שקשה לו ושהיא לא ממש רואה אותו. וואה-וואה! ראיתם את המבט שהגר דפקה לו? מסכן, הלך להביא בורקסים לשבעה של עצמו, עשתה לו כיפה אדומה. טענה שהוא לא מבין אותה בשיט, והגיבה כמו דאעש אחרי שהם תופסים איזה כורדי.

4. כנראה שהדילר של דנית הוא גם הדילר של רוני ונועם, ראיתם איך הם ירדו לבריכה? שלט ענק שהבריכה חץ ימינה והסטלנים - שמאלה… והם הזוג החזק של הפרק, כן?

5. דובי ואריק נהרו לבריכה ואיתם גם מור ומאור. דובי בקשה מאריק שידחוף אותה למים ולקחה סיכון שהוא אשכרה יטביע אותה. רק אני או שדובי ואריק נראים כמו מור ומאור בעוד 30 שנה?  מאור נתקע על ירח הדבש בדיוק כפי שאריק נתקע על ערב החתונה. השיא היה כשמאור אמר שאריק הוא המודל לחיקוי שלו ואז קיבל מאריק עצות בנושא זוגיות, כשאבדנו- אבדנו. מי מבקש מאריק עצות לגבי זוגיות? זה כמו שאבקש משרה נתניהו מתכונים לעוגה.

6. מישהו יודע מאיפה בגד הים של רוני? והאם זה מגיע עם הישבן? יש לי הרגשה שלצלם יש קראש עליה, לצלם ולכל הצופים בבית. נהניתי לראות אותה מרסקת את כולם עם השיזוף, שמחת החיים והמראה המצודד, וברקע לשמוע את דנית אומרת לאמיר: "מרחת קרם הגנה? שלא תישרף בפנים". מהרגעים האלה שמעירים אותך בבום מתוך חלום. הזכיר לי את הפעם ההיא, בשנת 1995 כשחלמתי על דילן דופק לי צרפתייה ואז אמא שלי העירה אותי עם שואב אבק. כשמציאות טופחת לך בפרצוף. 

7. המיני דרמה של ניר והגר עברה מחדר השינה לארוחת הבוקר שהייתה שמחה כמו "נס בתא מספר 7". לא הבנתי למה הם בכו ולמה הזבובים לא הפסיקו להפריע להם. לרגע חשבתי שנתקע להם גוש צואה בשיער. חמודה הגר, ביקשה שיבטיח לה שלא ילך לישון כשמשהו מפריע לו, התעלמה לחלוטין מהעובדה שבפעם האחרונה כשהוא רצה לדבר איתה בלילה - הוא כמעט קיבל כפכף לראש.

8. אחרי שהמשיך לכרכר סביב נועם ורוני ולומר לנועם "זכית" מכוון לרוני, ואחרי שהחזיר לעצמו את הדופק מהמראה של רוני בבגד ים, דניס ניסה לקרב בין מאור לבין מור ולא כל כך הצליח לו. אפילו זרק שמבחינה חיצונית אין פער בניהם, במטרה להוריד לה קצת אוויר מהגלגלים ולגרום למור להימשך למאור - אבל זה לא עבד. מור אמרה לו שלא ישכח שמאור ישן על הסלון ( לא בסלון כמו שתרגמו אותה אלא - על הסלון, לא ידעתי שמאור אלאדין). 

 מור פגשה מאור שונה בסוף השבוע. זה לא היה המאור המריר שהיא הכירה, זה לא היה סוף השבוע שלה, אפילו דנית לא הצליחה להבין אותה ולתמוך בה כמו ששתי חברות רכלניות עושות. אני חושבת שמאור יכול להיות אחלה חבר אולם בזוגיות הוא חווה קושי עצום, הוא לא מפסיק להתחשבן עם בת הזוג שלו ולא מושיט לה יד לרדת מהעץ. בשלב הזה, שניהם קשים לעיכול אך אם הייתי צריכה לבחור צד - הייתי בוחרת ועוברת לצד של רוני, רק שתדעו. היא לוהטת.

9. הרוחות נרגעו מעט ונועם הסתלבט על דנית ואמיר עם דנית ואמיר, ועד שפגשנו רגע הרמוני בין כולם - אריק המפטם היה חייב להרוס עם הכניסה הפתאומית והמשפט האלמותי "מישהו רוצה עוגת שוקולד קוקוס". אריק, מה נסגר איתך בן אדם? מי מביא עוגת שוקולד קוקוס למלון הכל כלול? מי שישמע - אתה מיקי שמו. מה הקטע שאתה מציע לכולם אוכל? תציע להם דירות בברצלונה. 

10. הגר וניר הואילו בטובם לרדת לבריכה כאשר ניר סיפר לכל הבנים מה קרה בחדר. מסכן, היה חייב לפרוק משהו ולקבל אישור שהכל בסדר, אפילו אמר ש"היה בכי" בנימה וניצוץ של "היה סקס". בכי, סקס, זבנג בראש, מה זה משנה, העיקר קיבל ממנה תשומת לב.

11. רוני ונועם הם בהחלט הזוג שעשה לכולם בית הספר. נועם מלך בזוגיות ובעל מידות טובות ואני מציעה לצרף אותו לצוות המומחים של חתונה. רוני בת זוג מושלמת וזאת למרות שטענה שכשראתה את נועם היא חשה נבגדת (כפרה, זה בסדר, גם כשאני ראיתי אותך בבגד ים - חשתי נבגדת!!). הבעיה היא, שמעל חתונה ממבט ראשון רובצת קללת "הזוג המושלם" כאשר באופן שיטתי - הזוגות הכי מבטיחים הם הזוגות הראשונים שנפרדו: ראו את אחווה וטל מעונה ראשונה, בת אל ויוגב מהעונה השנייה (מהפרידה שלהם עדיין לא התאוששתי) ויש לי הרגשה שגם רוני ונועם סיימו ככה. באסה, אני ממש נהנית לראות אותם יחדיו. רוני, אם את פנויה - צרי איתי קשר. 

12. "הסופ"ש ששינה את ניר" נגמר בשעה טובה, כשכל הזוגות יצאו לדרך. אחרי שסוף שבוע שלם דניס לא הפסיק להתקרצץ ולהחמיא לרוני ולנועם - רוני ונועם דיברו על כך שהם צריכים להזמין אליהם את… הגר וניר!!! איזה מפח נפש - סתם דניס נתן שם עבודה, ואם זה לא מספיק, הם גם החמיאו להגר וניר כאילו לא פגשו את דניס בכלל.  עכשיו ברצינות, לדעתי הגר לא עוברת מסך ובמציאות היא יותר מרשימה ממה שאנחנו רואים. הפידבקים כלפיה בפועל מאד חיובים אז כנראה שיש משהו, חומר למחשבה.

13. מדהים היה לראות את הפערים בין הזוגות גם בנסיעה חזרה, שוב - עריכה גאונית, המעברים הרגישו כמו קוריאה הדרומית מול קוריאה הצפונית. חלקם דיברו, חלקם התנשקו וחלקם סתם אכלו דוריטוס, אבל מי ששברה את השוק הייתה מור - כשבחרה לישון כל הדרך חזרה עם הגב אל מאור, זה הרגיש כאילו הוא סחב גופה. האמת, הגיע לו!! במקום לקטר שהיא לא נוגעת בו (ובואו, הסיכוי שסבתא שלי תקום לתחייה ותרקוד סטנגה גבוה יותר מהסיכוי שיקרה ביניהם משהו מיני), מאור היה צריך לדבר עם מור ולהתעניין בשלומה אבל הוא כל כך חותר למגע - עד שהוא לא רואה אותה. מאור יודע לקטר מאחורי הגב אך פנים מול פנים - הוא לא להיט של אילנית. גם כשחזרו לבית של מאור וכשמור יצאה להתאוורר עם חברות - מאור לא טרח לשאול אם הכל בסדר. מור עשתה זאת שוב, ארזה שני תיקים ענקיים כמו הומלסית ויצאה לבר תל אביבי. מאור אפילו לא שאל מדוע היא לוקחת עימה כל כך הרבה ציוד, יש מצב שהיא גילחה לו חצי בית והוא לא שם לב.

14. אמרתי לכם שהדר תבשל את מיצי יום אחד או שלא אמרתי? אני במקום מיצי הייתי הולכת לישון עם עין אחת פקוחה. הדר אוהבת את מיצי כמו שאני אוהבת טחורים אחרי לידה, והתגובה שלה "אה, היא עוד חיה" לגמרי הסגירה אותה. הדר יקירה, גם מיצי וגם אמא של דניס יחיו איתך עד 120, לשתיהן יש שבע נשמות.