הקטל בדרכים נמשך: תאונת דרכים קטלנית אירעה בשעות הלילה היום (שני) באזור המרכז. במשטרה התקבל דיווח על תאונה עצמית ברחוב דרך ששת הימים ברמת גן. במהלך התאונה, הנהג ככל הנראה איבד שליטה בכלי הרכב, החליק והתנגש בעמוד תאורה במקום. לאחר האירוע, הוא פונה על ידי גורמי הרפואה כשהוא במצב קשה.

הנהג, צעיר כבן 20, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר על ידי הצוותים הרפואיים שהגיעו למקום, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה מאד והוא מורדם ומונשם. חובשי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך בהמשך נאלץ הצוות הרפואי בבית החולים לקבוע את מותו. 

בעקבות התאונה, נחסם רחוב ששת הימים לכיוון רחוב מבצע קדש בשעות הלילה, ושוטרי משטרת התנועה כיוונו את כלי הרכב במקום לדרכים חלופיות. בנוסף, הכוחות במקום, לרבות בוחני תנועה, פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. 

זירת תאונת הדרכים ברמת גן  (צילום: דוברות מד''א)
זירת תאונת הדרכים ברמת גן (צילום: דוברות מד''א)

צוותי הרפואה שהגיעו למקום התאונה הקטלנית סיפרו על זירה מדממת וקשה במיוחד. חובש רפואת חירום במד"א, אלי ריימונד, לצד פראמדיקית מד"א, קטיה קירשנבאום, סיפרו כי "ראינו אופנוע מעוך על הכביש, במרחק של כארבעה מטרים ממנו, שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, תוך כדי שהוא מאבד דופק ונשימה. המשכנו בטיפול הרפואי המתקדם וביצענו פעולת החייאה תוך פינוי לבית חולים, כשהוא היה מונשם ומצבו קריטי".