הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, צייץ הלילה (ראשון) שורת ציוצים בטוויטר, בה תקף במילים חריפות את המפגינים הערב בירושלים ובתל אביב, וכן את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, בני גנץ.

"הגבלות על הפגנות אינן מבשרות את קץ הדמוקרטיה ובוא הפשיזם ממש כשם שהגבלות על תפילות אינן מבשרות את קץ היהדות וחזרת האינקוויזיציה. ממשלה מופקרת, יועץ משפטי מופקר, תקשורת מופקרת", כתב סגל.

"ניסנקורן וגנץ מוכנים לסגור מסעדות ולהחריב פרנסה של ענף שלם בלי שום נתונים, אבל מבהירים שגם אם יהיו נתונים על הדבקה ההפגנות ההמוניות יימשכו (״גם בסגר כללי זכות ההפגנה תישמר״). שתמות הכלכלה וימותו אנשים, רק שהמכון הישראלי לדמוקרטיה יעשה לייק. וכן, האחריות על ההשתוללות המופקרת ברחובות גם על נתניהו שלא שם קץ לסקנדל שבמסגרתו בתי כנסת נסגרים, אולמות אירועים נעולים, רק עשרה אנשים בחדר סגור אבל במקביל אלפים מתקהלים ברחובות מדי ערב", המשיך.

כאשר הפרשן מהערוץ המתחרה, רביב דרוקר, השיב לו וכתב על זכות היסוד להפגין, השיב סגל: "אחדד. יש רגעים שבהם סמלים חשובים פחות מהחיים עצמם. חופש הביטוי לא נלקח כמו שחופש הדת לא נלקח. אפשר להפגין בזום, אפשר להפגין עד נאמר מאתיים איש בכל רחוב. אירועי הדבקה המוניים שמסכנים את אמא שלך וסבתא שלי ואת הפרנסה של אחיך ואחי - עד כאן".