רמי בז'ה, מראשי מחאת עולם התרבות, שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, וטען כי נאומו של פרופ' ירון זליכה לא הושתק במהלך הפגנת העצמאים ביום חמישי האחרון. בז'ה סיפר כי: "כנראה בזמן שחרג מזמנו (זליכה) ודיבר נגד ביבי, היו קבוצה בקהל, במקביל". 

בז'ה אמר את הדברים לאחר שבמהלך המחאה עלה זליכה לנאום ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחריפות. במהלך נאומו, הושתק המיקרופון שלו. בראיון נשאל בז'ה האם במהלך המחאה, רצו לשמוע את פרופ' זליכה, והוא השיב: "אני מוכן לקחת אחריות על העובדות, ירון זליכה אכן הוזמן כי אנחנו מחזיקים ממנו". הוא הוסיף כי באומרו "אנחנו" התכוון לארגוני העצמאיים הנמצאים תחת לה"ב, לשכת העצמאים בישראל, ועו"ד כהן המוביל אותם.

הפגנות נגד רה"מ בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

גולן פנה אל בז'ה ושאל: "זה קשור לנתניהו? לשולמנים?", ובז'ה טען כי:  "תשעה מתוך עשרה שם יותר קיצוניים מזליכה נגד ביבי. בטח זה שישב על הקונטרול במקרה הזה. כעובדה הוזמנו 18 נואמים, זה יותר מדי, כל אחד רצה לדבר, המסעדנים, הברים".

"סגרתם לעוד אנשים את המיקורופון?", שאל גולן. "פרופ' זילכה קיבל לדבר ארבע דקות, העביר את הנאום שלו והוא גם נשא, כנראה חרג מהזמן על פי זה שישב בקונטרול, כנראה בזמן הזה שהוא חרג ודיבר נגד ביבי היו קבוצה בקהל, במקביל".

ירון זליכה (צילום: אבשלום ששוני)
ירון זליכה (צילום: אבשלום ששוני)