בעקבות השימוע שנערך שלשום לאפי נוה, לשעבר יו"ר לשכת עורכי הדין, לפני העמדה אפשרית לדין בפרשת "מין תמורת מינוי", נראה כי השימוע הוא רק תחילתו האפשרית של הליך משפטי מורכב. לפי גורמים משפטיים המעורים בהתנהלות בתיק, נראה שלאחר ביצוע הליך השימוע ייעשה מאמץ לסדוק את התזה של הפרקליטות בנוגע לעבירת שוחד לכאורה שהתקיימה במערכת היחסים בין נוה לאתי כרייף, שמונתה לשופטת.

השניים אינם מכחישים את היחסים האינטימיים ביניהם. אולם פרקליטי נוה יטענו כי אין מדובר ביחסי תן וקח בין השניים, אלא ביחסים של אנשים בוגרים בהסכמה - ללא קשר למתת אפשרי. נוה אף טען כי הטענה שכרייף סימנה אפשרות של "מניה עתידית" בעניינו היא החפצה שלה ופגיעה בה.

אתי כרייף (צילום: אתר הרשות השופטת)
אתי כרייף (צילום: אתר הרשות השופטת)

עורכי הדין בעז בן צור, כרמל בן צור וגיא רוה המייצגים את נוה, הגיעו לישיבת השימוע אל מול פרקליטת מחוז מרכז רחל אבישר־אבלס. בין השאר הם הציגו את הטיעון של נוה, שכרייף נבחרה על ידי שמונה חברי הוועדה מתוך תשעה, בעת שנוה כלל לא היה חבר בוועדה.

סוגיה נוספת כבדת משקל שאותה יצטרכו להביא בחשבון בפרקליטות, וייתכן כי בהמשך גם בבית המשפט, היא אופן השגת הראיות מתוך מכשירי הטלפונים הניידים שהיו אצל נוה ונפרצו.

נוה חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ואילו כרייף חשודה בעבירות של שוחד והשמדת ראיה.