חשוד בביצוע ירי לעבר סניף בנק בכפר מע'אר שבצפון נהרג הלילה (ראשון) במהלך חילופי אש עם המשטרה. כוחות המשטרה פתחו בחקירת האירוע ותפסו במקום שני כלי נשק אוטומטיים. החשוד השני בירי, בשנות ה-20 לחייו, נפצע באורח קל כתוצאה מהירי, ונמלט מהזירה. לאחר מספר שעות של מצוד אחריו, הוא נעצר. 

האירוע החל כאשר כוחות המשטרה ביצעו פעילות סמויה בעקבות אירועי הירי האחרונים אל עבר בנקים. בעת שזיהו השוטרים את האירוע, שני החשודים במעשה ביצעו ירי לעברם, ואילו השוטרים השיבו באש. במהלך חילופי האש, נפצעה אישה בשנות ה-20 לחייה באורח בינוני ואחד החשודים, בשנות ה-40 לחייו, נפצע גם הוא באורח קשה. השניים פונו לבית החולים פוריה בטבריה, שלאחרי כן, נקבע מותו של החשוד. 

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, התייחס לפשיעה בצפון: "‏בסמוך לכניסתי לתפקיד הכרזתי על המאבק בתופעת סחיטת דמי החסות (פרוטקשן) כיעד מרכזי. למיטב ידיעתי זו הפעם הראשונה ששר לביטחון הפנים מציב את הנושא כך. המשמעות איננה הצהרתית גרידא, אלא מחוללת שורה של שינויים בתוך משטרת ישראל. אמרתי בביקורי לראשי המועצות בצפון שזה לא יהיה זבנג וגמרנו - אלא מאבק מתמשך שאת תוצאותיו נראה בתוך חודשים ושנים, וכך יהיה".

זירת אירוע הירי לעבר הבנק ביישוב מע'אר (צילום: דוברות המשטרה)
זירת אירוע הירי לעבר הבנק ביישוב מע'אר (צילום: דוברות המשטרה)