ימים ספורים אחרי החתונה, הבעל החליט להתגרש מאשתו הטרייה, והכל בגלל אמא שלה. בפוסט ויראלי שכתב ברשת החברתית Reddit, הגבר האנונימי שיתף את סיפורו ההזוי שמבוסס כולו על התנהגות האם השתלטנית של הכלה. בפוסט, הגבר טען כי חמותו לשעבר הכתיבה כל פרט בטקס החתונה – החל מהדרישה לרקוד עם הכלה ועד לזריקת הזר. 

רוצים לשמוע על עוד סיפורי גירושין מעניינים וסוחפים? כנסו וגלו

בפוסט הוויראלי הגבר פתח וכתב: "לתת לחמותי לשעבר להשתלט על החתונה שלי הייתה טעות מוחלטת. הטקס הפסיק להיות שלי והפך לשלה – היא מטורפת". בהמשך הוא סיפר כי חמותו כלל לא התמקדה בחתן והכלה אלא בעצמה בלבד, היא ערכה ריקוד של אם ובת, נשאה נאום של חצי שעה על הילדות של אשתי ואפילו הכינה סרטון עם תמונות שלה כשהייתה ילדה. ורק החתן, נותר מחוץ לעניינים.

הגבר אף סיפר כי חמותו השליכה בעצמה את הזר לאחר החופה. "זה היה מוזר ביותר, היא הרסה לי את החתונה". בעקבות החתונה המחרידה, הבעל הבין את הסיטואציה אליה נקלע והחליט להתגרש מאשתו מספר ימים ספורים לאחר מכן. לדבריו, הוא לא יכול היה לסבול את ההתנהגות השתלטנית של אמה, וגם טען כי כלתו לא עשתה דבר בעניין על מנת לנסות לפתור את הבעיה. 

על הפוסט הוויראלי הגיבו מאות אלפי גולשים שגינו את התנהגותה של חמותו ואף כינו אותה "מוזרה ושתלטנית". אחד כתב: "אין בחורה שאני אוהב מספיק כדי לתת לאמא שלה להתנהג אליי ככה", בעוד אחר הוסיף: "אני חושב שריקוד אם ובת זה חמוד, אבל בכל השאר היא הגזימה לגמרי". בעקבות השיתוף של הגבר, רבים מהגולשים אף הגיבו וסיפרו על חוויות שונות שהיו להם עם חמותם והביעו הזדהות.