סטפני לין סמית', בת ה-29, הייתה אמורה להתחתן עם בחיר ליבה, ג'יימי באסט, בטקס שתוכנן בקפידה, באותו המקום בו הארוס שלה הציע לה נישואין. אך ימים ספורים לפני החתונה, הכלה גילתה כי היא חלתה בנגיף הקורונה שהכניע אותה והביא למותה יום אחרי החתונה המיועדת. 

סטפני סמית', הצעירה שמתה יום אחרי החתונה המיועדת (צילום: רשתות חברתיות)
סטפני סמית', הצעירה שמתה יום אחרי החתונה המיועדת (צילום: רשתות חברתיות)

על פי דבריה של אמה, אורליה סמית', בתה תחילה חשבה כי חלתה בשלבקת חוגרת. "סטפני הלכה לבקר את הרופא בעניין, והוא אפילו נתן לה תרופות נגד שלבקת חוגרת", סיפרה אמה לרשת החדשות NBC. עם זאת, כאשר מצבה של הצעירה המשיך להחמיר, הארוס שלה החליט לקחת אותה אל בית החולים המקומי בטקסס, ארה"ב, שם היא אובחנה כחולת קורונה ובעלת דלקת ריאות חריפה. 

סטפני סמית' המנוחה ובן זוגה ג'יימי באסט (צילום: רשתות חברתיות)
סטפני סמית' המנוחה ובן זוגה ג'יימי באסט (צילום: רשתות חברתיות)

אחרי הבדיקה סמית' נשלחה חזרה אל ביתה על מנת שתכנס לבידוד, אך יום למחרת רמת החמצן בגופה צנחה והיא הובהלה בשנית אל בית החולים. "נישקנו אותה ואמרנו לה שהיא תהיה בסדר", תיארה אמה את רגעי הפרידה מבתה. סמית' בילתה את יום חתונתה בבית החולים, שם היא נאבקה בהתקפי חרדה בנוסף להתמודדות עם השפעות הנגיף. לבסוף, משפחתה הוזעקה מיד אל בית החולים, שם הודיעו להם כי סמית' לא שרדה את המחלה ומתה לאחר מאבק בנגיף. 

באסט הארוס שלה סיפר: "הם אמרו לנו שהם איבדו את הדופק שלה ארבע פעמים ובמשך שלוש פעמים הצליחו להחיות אותה, חוץ מהפעם האחרונה". במקום ליהנות מהשבועות הראשונים של השניים בתור זוג נשוי טרי, באסט נותר באבל על אהובתו ותיאר אותה "כמישהי שלא פוגשים בכל יום". האירוע התרחש אחרי שמספר ההרוגים מהנגיף שבר את שיא כל הזמנים האמריקאיים, כאשר מספר המתים כתוצאה מהנגיף עלה על פני מספר ההרוגים במלחמת העולם השנייה