צעירה בריטית, שחשדה שבן זוגה בוגד בה, החליטה לבקש מחברתה הטובה ביותר לעזור לה לתפוס אותו על חם. בסרטון טיקטוק, שנמחק מהאפליקציה מאז, המשתמשת לוטי פסקו חשפה כיצד ביקשה מחברתה, מגי, לשלוח הודעה מחשבון מזויף לבן זוגה על מנת לגלות כיצד הוא יגיב – ולהפתעתה, המצב היה חמור יותר משחשבה. צפו בסרטון שחשף את הבגידה של בן הזוג:

בסרטון אפשר לראות את צילומי המסך של ההודעות בין בן זוגה לחברתה, כאשר על פי ההודעות אפשר להבין שההסתייגות היחידה של בן הזוג היה בגלל "פער הגילים", וכלל לא בגלל שהוא בזוגיות. באחת ההודעות פסקו כתבה לחברתה: "אני לא רוצה להיות מטומטמת יותר, אני מעדיפה לגלות עכשיו את האמת מאשר לבזבז את הזמן שלי".

צעירה גרמה לבן זוגה לשלם ביוקר על כך שבגד בה - ועוד בשירותים | כך זה קרה

בשיחה עם כלי התקשורת המקומיים פסקו הסבירה כי היא החלה לחשוד בבן זוגה כבר לפני זמן רב, והחליטה לקחת את המושכות לידיים ולחקור את הנושא. "גיליתי שחבר שלי כבר בגד בי בעבר והיה לו חשבון טינדר פעיל במשך כחודש או חודשיים. אפילו בזמן היום הולדת שלי". כאשר פסקו ומגי החלו יצרו קשר עם בן הזוג הבוגד, לדבריה, תוך שעה הוא כבר יצר חשבון סנאפצ'אט על מנת שיוכל לדבר איתה ולשלוח דברים "לא הולמים". 

לבסוף, פסקו סיפרה כי היא בחרה לעזוב את בן זוגה. לדבריה, היא נכנסה לביתו, העיפה את כל חפציו על הרצפה וחשפה בפניו כי היא גילתה את הכל, בעוד הוא פרץ בבכי. פסקו אף סיפרה כי היא הכירה בחור חדש והיא מאושרת. על הסרטון שהועלה לרשת, גולשים רבים תמכו בה והתגאו בה על המהלך המחוכם. "אני מוחאת לך כפיים", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "מגיע לך טוב יותר. יש גברים שהם פשוט כלבים".